Ahad, November 03, 2013


Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haprak ni. Nak pulak yang ada kaitan dengan diorang ni. Lagi la perangai macam Haramjadah!!!

Kalau dah buat silap dan kantoi menipu rakyat, sampai mati pun diorang takkan nak mengaku salah diorang. Sebaliknya diorang akan tuduh orang lain.

Maka itulah yang dilakukan oleh Si Ambigampang tu dalam komen dia kepada wawancara yang dibuat oleh CNN bersama dengan Datuk Seri Najib sebelum ini.

Kot kalau dia dengki sangat dengan Datuk Seri sebab ditemubual oleh CNN, jangan la tunjuk sangat kat orang. Malu la sikit Ambiga oi!!! Semua orang nampak dia Pro Pembangkang.

Hakikatnya, isu berkaitan dengan 40ribu orang Bangla ni asalnya dari khabar angin yang disebarkan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum Pilihan Raya Umum lagi.

Dia yang sebarkan cerita tu dengan membuat dakwaan kononnya semua Bangla tu diimport dari Sabah dan Sarawak. Kemudian cerita tu dijaja dalam kempen Pilihan Raya.

Tapi, masa tu Si Ambiga yang mengaku kata diri dia bebas dari sebarang fahaman Politik tu tak de pulak nak kecam dakwaan Si Ketua Penipu tu. Tak de pulak dia nak bising.

Jadi, kenapa sekarang dia nak tuduh UMNO pulak sengaja menjadikan isu tu sebagai satu helah? Kenapa sekarang baru dia nak menyalak macam orang tak sedar diri?


Jelas, Si Ambiga ni bercakap je yang dia tak pro pada mana -mana pihak. Tapi yang sebenarnya dia hanya seekor anjing peliharaan Pakatan. 

Tu pasal la dia bercakap pun main ikut sedap mulut dia je!!! Bukannya dia ada bukti pun bila dia bercakap!!! Nama je dia ni bekas Pengerusi BAR Counsil. Tapi bab itu pun dia GAGAL, macam mana dia boleh jadi peguam!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Who Ambiga? Fruties or type lizards....

    BalasPadam
  2. Dia ni manusia ke king cobra. Cakap belit-belit, satu malaya dah tau isu 40k bangla tu ciptaan dahsyat depa, selamba pulak cakap camtu. Memang sah pakatan haramjadah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping