Isnin, November 18, 2013


Ini satu lagi cerita dari kalangan puak - puak Haramjadah tu. Dengar kata diorang sanggup pecat pekerja hanya semata - mata dia memeluk agama Islam.

Nampak gayanya agenda puak - puak Evangalist ni dah melampau sampai tahap yang tak dapat kita terima akal dibuatnya. Saja nak mencabar kesabaran orang lain gamaknya.

Takkan la hanya sebab pekerja dia tu masuk Islam pun diorang sanggup pecat pekerja tu sendiri? Tak munasabah lansung tindakan yang diorang buat.

Sejak bila pulak ada syarikat yang buat Polisi yang menyatakan bahawa pekerjanya tak boleh memeluk agama Islam memegang jawatan tinggi?

Kalau benda ni berlaku diluar Negara, kita boleh terima akal. Tapi ianya berlaku didalam Negara. Memalukan sungguh!!!

Yang herannya, masih ada dikalangan orang Islam yang sanggup mempertahankan puak - puak Evangalist tu dari memburuk - burukkan agama Islam di Negara ni.

Ada jugak orang yang sanggup memberi sokongan kepada mereka secara terang - terangan. Tak kurang jugak yang BACUL nak bersuara dan mengecam tindakan yang diorang buat.

Sampai tahap titah KDYMM Tuanku Sultan Selangor baru ni pun ada yang boleh membantah secara terang - terangan dalam akhbar apa kejadahnya?

Sehingga hari ini tak de orang yang berani bersuara dan mengecam bantahan yang telah dibuat. Kalau dengan orang lain berani pulak diorang ni ye tak.

Jelas Melayu Islam di Malaysia ni semakin hari semakin takut nak mempertahankan kesucian Agama Islam sebab masih lagi berpecah belah akibat perbezaan ideologi Politik. Kalau ianya berterusan, jangan salahkan orang lain jika kedudukan Islam terancam!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping