Ahad, November 03, 2013

Walaweh!!! Ingatkan blogger - blogger Pencacai Pakatan Haramjadah ni semuanya wala' belaka dengan pemimpin diorang. Maklum la, MAKSUM sangat katanya.

Tapi dalam pada tu ada jugak diantara diorang yang kecewa dengan tindakan pemimpin - pemimpin diorang sendiri. Nampak macam diorang ni tak puas hati.

Mana tidaknya. Sebelum ni ada dikalangan pemimpin PAS tu sendiri dok tuduh orang lain 'Lembab'. Walhal diorang pun lagi teruk. 'Lembab' tahap Siput Babi.

Bayangkan. Semalam kecoh orang cerita pasal isu 'Kaki Patung' dalam media perdana serta media sosial. Semua orang dah bercerita pasal isu tersebut.

Bila cerita tu timbul dan nak dituduh kepada Barisan Nasional, ianya segera dinafikan. Malah, tindakan yang sewajarnya juga telah diambil.

Tapi sampai hari ini, pemimpin dikalangan Parti Angguk Saja tu hanya berpeluk tubuh dan membuat tuduhan yang bukan - bukan tak tentu arah. Itu je yang diorang mampu buat.

Kenapa diorang tak ikut serta buat laporan Polis? Takut jerat makan diri sendiri? Takut ada dikalangan jentera mereka sendiri yang akan kena tangkap?

Itu yang menjadi persoalan bagi blogger PAS tu. Isu ni satu penghinaan. Jika benar PAS tak terlibat, maka tindakan yang sewajarnya perlu diambil. Bukans etakat berdiam diri je.

Tinggal lagi, apa kita nak heran sangat dengan puak - puak Parti Angguk Saja ni. Diorang ni bukannya berani nak buat apa - apa. Setakat bercakap je yang diorang pandai.

Sama jugak la dengan isu yang berkaitan dengan SMS hari tu. Pun diorang tak ambik tindakan jugak. Tu semua membuktikan yang diorang ni takut nak menegakkan Kebenaran!!! Setakat pandai tuduh orang je, baik tak payah!!! Mengabihkan masa!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping