Ahad, November 03, 2013


Halamak ai!!! Ini apa kes pulak ni? Siapa yang berani nak 'Henjut' anak emas kesayangan Si Ketua Penipu tu? Kalau suami dia yang 'henjut' lain la cerita.

Tapi korang jangan salah faham pulak. Si Nurul Izzah tu bukan la kena 'Henjut' macam yang Si Ketua Penipu tu buat pada Chinadoll tu. Bukan!!!

Ni setakat kena 'Henjut' pasal isu yang berkaitan dengan COMANGO ni. Jika sebelum ini, Si Nurul Izzah tu dilihat menyokong tuntutan yang dibuat oleh COMANGO tu.

Dia pernah menyatakan bahawa tuntutan COMANGO tu tidak akan membahayakan Negara. Ianya tidak memberi sebarang ancaman secara lansung.

Cuma Si Nurul Izzah tu membayangkan bahawa ancaman tersebut dalam bentuk fizikal. Dia tak jelaskan ancaman yang merbahaya tu dari segi spiritual.

Hakikatnya, jika tuntutan COMANGO tu tetap dipenuhi, maka Negara Malaysia ni akan mula menjadi kucar kacir dengan perbalahan serta perbezaan pendapat.

Makin ramai orang yang mula nak tunjuk pandai bab yang tak sewajarnya mereka ni memberi sebarang pandangan. Dan itu akan menyebabkan rakyat berpecah belah.

Bila rakyat berpecah belah, maka senang la musuh - musuh luar ambik tindakan. Senang la diorang nak ambik kesempatan. Bab itu yang tak dijelaskan oleh Si Nurul Izzah tu.

Tu pun belum lagi kita cerita pasal ancaman terhadap akidah umat Islam di Malaysia ni. Makin celaru jadinya jika tuntutan COMANGO tu diluluskan kelak.

Tapi, Si Nurul Izzah tu masih lagi menganggap tuntutan COMANGO tu tidak membahayakan Negara. Kalau dia, senang la cerita. Negara dah kucar kacir, dia boleh angkat kaki naik jet mewah. Penyudahnya, orang lain jugak kena tanggung seksa!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping