Sabtu, Disember 07, 2013



Bukan Amoi ni. Tapi Amoi dalam cerita kat bawah ni.
Baca sampai habis, jangan tengok gambar je... 

Kesian sungguh la dengan Amoi sorang ni. Tak habis lagi ke dia meroyan? Dah macam orang Gila Talak dah pulak gayanya. Teringat pulak SH dengan Si Ostazah Pening tu.

Dulu, masa Si Ostazah Pening tu beria - ia tuduh bekas suami dia berkhalwat, macam tu jugak lah lebih kurang perangainya. Meroyan macam orang hilang akal.

Habis satu dunia dia pusing menjaja cerita kononnya dia teraniaya, jadi golongan yang dipinggirkan dan sebagainya. Penyudahnya dia sendiri jugak yang songeh.

Mahkamah mendapati yang bekas suami dia tu tak buat pun apa - apa perlakuan sumbang. bekas suami dia tu hanya menguruskan kerja seperti biasa dengan isteri dia sekarang.

Nah! Mula la Si Ostazah Pening tu menggelupor tak tentu arah. Sebab tu la Si Ostazah Pening tu jadi orang hilang akal dan terus meroyan macam orang Gila.

Cuma yang bezanya Si Ostazah Pening tu dengan Amoi ni ialah Si Amoi ni dah diberi amaran awal - awal yang parti dia sertai tu memang kuat menipu orang sana sini.

Bukan sorang dua je yang bercakap pasal benda tu. Malah satu dunia ni orang dah tau. Bukti semua siap lengkap. Tapi, dia sendiri yang tak nak dengar. Dia sendiri yang buat - buat tak nampak.

Itu lah masalahnya dengan diorang ni. Bila orang kata yang DAPigs tu KUAT MENIPU, diorang tak percaya. Diorang buat - buat pekak badak. Sekarang, bila dah kena buang, bila dah kena singkir dan tak de jawatan, meroyan la dia macam orang Gila Talak!!! Nasib engkau la Labu!!!
KUALA LUMPUR: Bekas anggota Dewan Undangan Negeri Teratai, Jenice Lee Ying Ha pada Jumaat menfailkan saman terhadap DAP, bagi memohon pengisytiharan bahawa beliau masih anggota parti itu.

Lee, 33, menfailkan writ saman melalui Tetuan Harjit Sandhu di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi Sivil di sini dan menamakan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng sebagai defendan.

Lee dalam pernyataan tuntutannya memohon deklarasi supaya keanggotaannya dalam parti itu sejak 2001, dikekalkan.

Selain itu beliau juga memohon injunksi untuk menghalang defendan daripada melucutkan keanggotaannya serta kos dan relif lain yang difikirkan wajar oleh mahkamah.

Lee mendakwa pelucutan keanggotaannya oleh defendan, yang hanya diketahui melalui media pada 20 April lepas, adalah tidak sah.
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping