Sabtu, Disember 07, 2013


Mintak TOLONG sangat - sangat dengan puak - puak Kahak Hijau tu supaya diorang jangan baca artikel ni. SH tak nak bertanggungjawab kalau ada yang kena sakit jantung.

Bukan apa. Sebelum ini, ada jugak la usaha puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak menjadikan isu ini sebagai bahan jajaan Politik murahan diorang.

Macam - macam persepsi mula diorang sebarkan kepada orang ramai dengan dakwaan yang bukan - bukan. Semuanya taktik untuk menakut - nakutkan rakyat.

Nak pulak dalam keadaan huru hara macam sekarang ni. Maka makin mudah la diorang nak buat persepsi dan menyebarkan spekulasi serta dakyah Politik murahan.

Orang lain tengah sibuk risau pasal keselematan harta benda dan nyawa, diorang pulak dok sibuk jaja cerita yang bukan - bukan demi kepentingan Politik semata - mata.
Mungkin hasrat diorang ialah untuk membuatkan rakyat jadi panik tak tentu arah dan mula beranggapan serong terhadap pihak berkenaan. Itu je niat diorang sebenarnya.

Maka, sebab itulah SH sarankan agar diorang jangan baca artikel ni. Kalau ada penyokong - penyokong Kerajaan yang baca, jangan pulak dikongsi dalam 'Wall' Facebook. Takut nanti ramai yang sakit jantung dibuatnya!!! Kang ada pulak yang meroyan tak tentu arah pulak!!!
KUALA LUMPUR - Loji nadir bumi Lynas di Gebeng, Pahang tidak terjejas dengan banjir dan beroperasi seperti biasa.

Kenyataan Lynas Malaysia Sdn Bhd berkata kemudahan menyimpan sisa (RSF) loji itu telah dibina sebegitu rupa bagi menghalang sebarang larutan meresap ke dalam tanah dan tersebar di alam sekitar serta memenuhi piawaian kebangsaan dan antarabangsa.

"RSF direka bentuk dan dibina bagi menyediakan keupayaan mencukupi membendung air yang disebabkan banjir yang melanda kawasan sekitarnya," kata kenyataan itu.

Lynas turut melahirkan rasa simpati kepada mereka yang terbabit dengan banjir di Pahang terutama Kuantan.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping