Sabtu, Disember 14, 2013


Persoalan itulah yang masih lagi menjadi tanda tanya dikalangan rakyat sekitar kawasan daerah Kuantan. Di mana Fuziah pada 4 Disember yang lalu?

Si Fuziah tu ternyata masih lagi berada di Parlimen, membahaskan mengenai Bajet 2014 dalam usaha untuk menolak kelulusan Bajet tersebut diteruskan.

Adalah sesuatu yang mustahil sekiranya Si Fuziah tu tak tau bahawa kawasan dia sedang menghadapi bencana kerana dia sudah pun dimaklumkan dengan lebih awal.

Yang memberikan makluman itu sama ada datangnya dari penduduk mahupun dari kalangan pemimpin PKR sendiri, bukannya datangnya dari orang lain.

Jika kita tengok 'Timeline' didalam Facebook milik Si Fuziah tu, jelas dia telah pun dimaklumkan mengenai keadaan dan situasi yang sedang berlaku seawal 2 Disember 2014.

Persoalannya, kenapa pada ketika itu, dia tidak terus pulang ke kawasan dan membantu penduduk setempat untuk berpindah ke Pusat Pemindahan Mangsa Banjir?

ADUN BN dah turun padang melawat mangsa
Sebaliknya, Si Fuziah ni memberikan alasan, kononnya dia nak bawak usul ke sidang Parlimen bagi mendesak Kerajaan isytihar darurat pada 4 Disember.

Kan nampak sangat yang Si Fuziah ni hanya tau meroyan tak tentu arah dan menuduh orang tak tentu pasal kerana keGAGALan diri dia sendiri. Padahal, dia boleh balik lebih awal.

Malangnya, Si Fuziah tu lebih selesa menuduh orang lain dengan dakwaan KONONnya tidak ada pihak yang membantu mangsa yang terlibat pada ketika itu. 

Tapi, apa boleh buat. Itulah perangai buruk puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang yang tak mampu buat kerja, kemudian tu diorang tuduh pulak orang lain diatas keLEMAHan diri dia sendiri!!! Walhal, diorang apa pun tak buat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping