Rabu, Disember 11, 2013


Buat sekian kalinya SH ingin menjelaskan bahawa pemikiran puak - puak Pakatan Haramjadah ni terlalu cetek sebab dididik oleh pemimpin mereka yang jahil.

Mungkin sebab itulah mereka dengan begitu mudah membuat dakwaan dan tohmahan yang bukan - bukan semata - mata untuk memburukkan pihak Kerajaan BN.

Bayangkan. Dengan begitu mudah mereka menjadikan isu pembinaan projek 1Malaysia Spiritual Tourism menjadi akibat banjir yang melanda di Kuantan.

Kononnya, dalam dakwaan mereka, pembinaan projek tersebut telah membawa 'Bala' kepada rakyat akibat sikap tidak bertanggungjawab Kerajaan yang meluluskannya.

Walhal, isu berkaitan dengan projek 1MST tu dah dijelaskan berkali - kali dalam laman media sosial dan juga dalam laman media konvensional. Ianya dah dijelaskan oleh MB Pahang.

Malah dalam sidang Dewan Undangan Negeri, isu yang sama dibangkitkan oleh ADUN Teruntum (PKR) dan penjelasan sekali lagi telah diberikan oleh MB Pahang.

Apa lagi yang diorang tak faham? Hakikatnya, PROJEK TERSEBUT TIDAK WUJUD!!! Benda semudah itu pun diorang susah jugak nak terima jugak ke?

Andaikata pembinaan projek tersebut dianggap sebagai punca kepada bencana banjir yang melanda penduduk di Kuantan, bagaimana pulak di Kemaman dan ditempat lain?

Pun Kerajaan diorang ada bina tokong jugak ke? Adakah itu yang menjadi punca kepada bencana banjir yang melanda penduduk dikawasan tersebut?

Begitu juga dengan kejadian banjir yang berlaku di Padang Arafah bulan Oktober yang lalu. Adakah ianya sebab 'Bala' yang diturunkan kerana pembinaan tokong jugak?

Nah!!! Disitu sahaja kita dapat menilai sejauh mana dangkalnya pemikiran puak - puak Pakatan Haramjadah tu berfikir. Mudah sangat diorang ni meletak hukum diatas Ketentuan Allah S.W.T sedangkan diorang tak nak fikir mengenai khifarah Allah itu sendiri!!!

Ps: Rujukan seterusnya, klik sini.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping