Rabu, Disember 25, 2013

Diantara mereka yang hanya sekadar menjadi pemerhati
Sambutan ambang Hari Natal malam tadi telah dicemari insiden yang tak disangka - sangka. Sekumpulan anak Cinabeng ni dikatakan telah menyerang kenderaan Polis.

Sebuah kereta peronda yang dihantar untuk memantau keadaan di Teluk Chempedak malam semalam tidak semena - menan diserang oleh sekumpulan anak Cinabeng yang sedang berseronok tak tentu arah.

Kereta Polis datang memantau keadaan
Mereka mula membalingkan tin penyembur buih ke arah kenderaan tersebut apabila ianya mula memasuki kawasan awam di Teluk Chempedak bagi memantau keadaan.

Polis buat rondaan kerana khuatir berlakunya kekecohan. Maklum la. Bila berkumpul ramai - ramai ni, macam - macam benda boleh berlaku. Sebab tu hantar satu kereta peronda je.

Sekumpulan Anak Cinabeng mula menyerang kenderaan Polis
Anggota Polis yang menaiki kenderaan tersebut terpaksa berkubu didalam kenderaan sepanjang serangan dilakukan sementara menunggu bantuan tiba.

Sebaik sahaja bantuan tiba, anggota keselamatan yang lain mula membuat penahanan dan dilaporkan seramai 4 orang anak Cinabeng tu telah pun ditahan.

Salah seorang penyerang sedang ditahan oleh anggota Keselamatan
Apa sebab diorang serang kereta Polis tu pun tak tau la. Kot nak kata Polis tu kacau diorang pun sambutan, tak de jugak. Sekadar datang memantau pun dah kena serang.

Nampak gayanya, anak - anak Cinabeng belaan DAPigs ni dah semakin melampau sampai tahap tak menghormati tugas anggota Keselamatan. Puak - puak macam ni la yang suka snagat dek Pakatan Haramjadah tu. Suka sangat buat benda yang bukan - bukan!!!
Categories:

8 ulasan:

  1. tak tau apa nak cakap lagi. negara dah semacam takder undang undang. siapa pun sekarng nih seolah olah boleh mencabar undang undang. mereka dah tak takut dah. kalau dulu orang takut dan hormat polis, tapi sekarang dah terbalik pulak. kerajaan hari nih dah semacam takutkan pembangkang pulak. kalau api tak dikawal dari kecil lagi, maka bila dah besar padahlah.

    BalasPadam
  2. kerajaan bodoh. bangang penakut pondan. bagi balik kat mahathir jadi PM!

    BalasPadam
  3. bodoh nak mampus, kerajaanbodoh..ada pm tapi takoot bini..kasi muhyidin laa plak..

    BalasPadam
  4. kadang, orang yang tuduh orang lain bodoh tu yang kurang cerdik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kekadang orang yang bela orang bodoh itu kurang bijak.

      Padam
  5. Langsung takde hormat lagi dengan pihak berkuasa - pihak yang diberi tanggungjawab untuk menjaga keamanan. Semua dah besar kepala. Inilah akibatnye bila kerajaan memerintah dinampak lemah. Menyedihkan!

    BalasPadam
  6. Kerajaan jgn lemah. Berhenti bersabar dan berlakon, bertindak laa...

    BalasPadam
  7. Kamu orang2 Melayu perasan tak....bila ada pemimpin MELAYU kena hentam...orang Melayu bertikam lidah dan berlawan sesama sendiri....dan bila pemimpin CINA kena hentam.....sekali lagi orang Melayu lawan sesama sendiri. So, bila orang Cina panggil orang Melayu LEMBU, BODOH nak MAMPUS, PONDAN, LEMAH dll apa pasal you marah?? You all memang BODOH!!! hehehe.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping