Sabtu, Disember 14, 2013


Hehehe!!! Mudah sangat Si Mahfuz Bean ni meroyan tak tentu arah sejak dia bergelar sebagai Ketua Penerangan PAS Pusat ni. Mudah sangat melatah dia dibuatnya.

Tapi, sekali sekala tengok Si Mahfuz Bean ni melatah best jugak. Makin terserlah pulak sifat lawak dia yang tiada tandingannya tu dimata seluruh rakyat Malaysia ni.

Akibat tertekan dengan dakwaan KONONnya Si Mat Syabun tu terlibat dengan fahaman Syiah, habis semua orang Si Mahfuz Bean tu dakwa sesat belaka.

Kata Si Mahfuz Bean tu, andaikata semua orang yang ditemui boleh dianggap Syiah oleh Kementerian Dalam Negeri, bagaimana pulak dengan Zahid Hamidi dan Tun Mahathir?
Mengulas perkembangan itu, Mahfuz berkata kerajaan Persekutuan seperti “meludah ke langit” jika membesarkan isu perjumpaan Mohamad dengan ulama Syiah itu, ekoran pemimpin tertinggi negara sendiri pernah berjumpa tokoh agama lain. 

"Ooo...Zahid Hamidi juga Syiah, Tun Mahathir juga Syiah...Ooo ya mereka jumpa pemimpin Iran, sama sajalah dengan Mat Sabu, Mat Sabu jumpa pemimpin Iran, mereka pun jumpa pemimpin Iran juga, Syiah juga, sama kan?

"Siap ada gambar semua Tun Dr Mahathir jumpa pemimpin Iran, Najib jumpa Pope di Vatican City, tak tahu kalau ikut KDN itu kalau Najib jumpa Pope tu Christian la dia. Siapa jumpa orang itu, maka jadi orang itu, saya minta fatwa dari KDN adakah Datuk Najib Kristian?" katanya ketika dihubungi Antarapos sebentar tadi. 
Nah!!! Disitu sahaja kita dapat melihat kedangkalan Si Mahfuz Bean tu buat tuduhan dan dakwaan yang bukan - bukan. Dia buat anggapan tanpa mendedahkan bukti.

Dalam kata mudahnya, jika benar Si Mat Syabun tu tak de kaitan dengan fahaman Syiah, suruh je dia saman Zahid Hamidi tu. Jangan la banyak sangat bagi alasan. 

Cakap banyak apa guna. Bawak kes tu masuk mahkamah, lepas tu kita tengok bukti betul ke tidak. Tak payah la nak mengabihkan masa buat benda yang tak mendatangkan faedah!!! Setakat bagi alasan yang bukan - bukan, buat apa!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Stopa ali dan nik abduh nampak lebih cheredik dari mat biol SRP nih...

    Nak cover line sapa tu weh...

    BalasPadam
  2. Harap2 tak ada orang yang ambil hati dengan Mahfusss ni biarkan dia terjn dengan labu2nya.

    BalasPadam
  3. Nyampok jugak die, bior aku bg pencerahan sikit bg yg belum paham isu syiah ni. Syiah tu sejenis kuih yg boleh dimakan sbg pencuci mulut selepas launch. So apa nak dikecoh kecohkan ni.

    BalasPadam
  4. Dia tau ke maksud syiah tu? Bukan ke dia kata kuih ke apa dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la dia, samada dia ni buat lawak bodo pasal kuih syiah tu sebab kantoi ataupun memang dia bodo.

      Padam
  5. ketua penerangan PAS yang bertaraf sampah kakakakakaka .. woi mahpus bukan kau sendiri kata syiah ni adsalah kuih untuk berbuka puasa kaa ???

    BalasPadam
  6. Kenapa komen aku tak keluar. Tak gentleman blogger umnongok ni

    BalasPadam
  7. Mau pelempang je mamat ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping