Rabu, Disember 18, 2013


Kita tengok pada pemakaian minah ni pun dah cukup. Dia bukan tak perasan yang pakaian dia pakai tu mendedahkan. Dia perasan. Sebab itu dia bagi alasan macam tu.

Dia kata dia bukan sengaja nak pakai baju terdedah macam tu. Tapi baju tu butangnya tercabut. Lagi pun dia tak sepatutnya turut serta dalam sidang media yang dibuat.


Jelas, kenyataan minah tu membuktikan bahawa minah tu sedia maklum dengan keadaan pakaian dia. Maka, dia boleh mintak untuk tidak turut serta. Itu yang pertama.

Yang keduanya, jika dia benar tak sepatutnya turut serta dalam PC tersebut, apa kejadahnya dia buat kat situ? Kalau dah tau nak ikut suami dia, pakai la baju lain.

Oh! Alasan dia sebab tak cukup masa dan dah terlambat nak pergi ke sidang media tu. Wah!!! Senangnya dia bagi alasan ek. Ingat orang nak percaya gamaknya.

Bagi sesetengah pihak yang melihat, diorang boleh buat kesimpulan sendiri. Sebenarnya, minah ni saja je nak cari glamour. Nak kejar publisiti murahan.

Harap - harap lepas ni ada la orang nak ambik dia berlakon ke, apa ke. Itu je yang dia cari sebenarnya. Tu pasal la dia cari pasal tak tentu arah.

Apa yang nak dipertikaikan sekarang ialah cara pemakaian minah tu sahaja boleh menentukan perangai dia. Kalau depan orang pun dia boleh tayang 'Aset' dia macam tu tanpa segan silu, inikan pulak dalam diam - diam. Lagi la 'BIRAH'nya minah ni!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping