Rabu, Disember 18, 2013


Kepada pencacai - pencacai Pakatan Haramjadah yang baca artikel SH semalam, jangan suka sangat tak tentu arah ye. Artikel tu bukan cerita pasal kenaikkan harga tol. (KLIK SINI)

Tapi artikel tu berkaitan dengan cara Pak Menteri menjawab isu yang dibangkitkan oleh rakyat. Cara diorang keluarkan kenyataan tu terlalu 'Cheredik'.

Walhal isu pasal kenaikkan harga tol ni semua orang dah tau bahawa ianya bukan sebabkan Kerajaan Pusat sangat pun. Tapi ianya ada kaitan dengan Rejim Pakatan sendiri.

Semua orang tau yang Rejim Pakatan tu ada kepentingan tersendiri dalam konsesi tol yang berkaitan. Maka sebab itu puak - puak Pakatan tu jangan cakap banyak.

Macam Si Rafizi tu sebelum ini mencadangkan bahawa Kerajaan ada hak untuk menghalang kenaikkan harga tol tu. Memang betul. Tapi Kerajaan siapa?

Kerajaan Pakatan yang SH anggap sebagai sebuah Rejim tu la yang sepatutnya ambik tindakan tersebut. Diorang yang ada kuasa untuk menghalang kenaikkan harga tol tu.

Diorang yang sepatutnya bertindak menghalang kenaikkan tersebut memandangkan diorang ada lebih 50% kepentingan dalam konsesi berkenaan.

Soalnya, kenapa diorang tak ambik tindakan? Nak kata diorang baru memerintah, tak jugak. Sebaliknya dah 5 tahun lebih dah diorang memerintah. Pun tak selesai jugak masalah tu.

Pun masih jugak rakyat di Selangor kena bayar tol akibat kerakusan Rejim Pakatan sendiri. Pun masih jugak diorang nak menipu rakyat?

Sebelum ini, Rejim Pakatan Selangor menaikkan gaji ADUN terutama gaji Menteri Besar sebanyak 300%. Dari mana sumber kewangan untuk menanggung kenaikkan tu?

Dah tentu la duit rakyat jugak yang Rejim Pakatan tu akan perah. Dah tentu dari poket rakyat jugak sumber kewangan tu akan diambik. Jadi, tak kejam lagi ke Rejim Pakatan tu?

Sudah la!!! Tok sah la nak menunding jari dan menyalahkan orang lain. Kot kalau diri sendiri pun tak mampu nak buat apa yang diorang suruh orang lain buat, jangan cakap banyak. Buat mengabihkan masa je!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping