Sabtu, Disember 28, 2013


Huh!!! Heran sungguh orang zaman sekarang ni ek. Mudah sangat diorang ni nak percaya dengan cerita - cerita fitnah macam ni biar pun ianya tak masuk akal.

Mungkin inilah kesannya bila ramai sangat manusia suka mendoktrinkan pemikiran rakyat dengan cerita - cerita sensasi yang bukan - bukan. Maka lahirlah fitnah yang tak tentu arah.

Yang sebar fitnah pulak bukan kira siapa. Janji ada kesan kepada orang tertentu, diorang main belasah je ikut sedap hati diorang tanpa kira sama ada cerita tu betul atau pun tidak.

Korang bayangkan la. Semua orang tau yang Si Neelofa tu sekarang ni berada di luar Negara menyambung pengajian dia. Macam mana pulak dia boleh kena tangkap khalwat?
"Sejujurnya saya sendiri tidak tahu menahu tentang hal ini sehingga ianya tersebar dan jika benar saya ditangkap khalwat, pastinya saya masih berada di Malaysia untuk selesaikan kes ini.

"Sekarang saya berada diluar negara untuk meneruskan pengajian saya dan berharap orang yang berkenaan bertanggungjawab atas fitnah dan artikel tersebut," katanya menerusi laman Twitter.
Sama la dengan apa yang dilakukan oleh Si Awek Gedik yang mengetuai Dewan Muslimat PAS sebelum ini. Dia pun sama je suka sebarkan fitnah tanpa merujuk kepada Kebenaran.

Penyudahnya yang malu diri sendiri. Nak mintak maaf pun dah tak tau macam mana. Yang dia tau, sekadar membuat gambar fitnah terhadap PERKASA tu dalam laman media sosial dia. 

Itu je yang dia mampu buat untuk menjaga maruah diri dia sendiri? Tak de pulak orang nak desak suruh dia mintak maaf dan sebagainya ye? Patutnya, desak je dia suruh dia mintak maaf. Orang macam tu bukannya boleh dibagi muka sangat!!! - seterusnya...
Categories:

2 ulasan:

  1. sape lah yg buat citer fitnah ni.... ini musti angkara macai2 Aljuburi Laknatullah yg memang suka buta citer fitnah... suruh bersumpah confirm taknak...

    BalasPadam
  2. Islam bukan di Malaysia je. Habis kalau berkhalwat diluar negara xde org bole tangkap ke? Sbb Jais takde ye.. cetek pemikiran.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping