Ahad, Disember 08, 2013


Haduh!!! Tak serik - serik lagi gamaknya dia ni menipu rakyat secara terang - terangan dalam sidang Parlimen. Hari tu dah kantoi dah dia menipu pasal isu Lynas.

Sekarang dia nak menipu pulak pasal isu banjir? Sekarang dia nak tuduh pulak kata tak de pasukan keselamatan serta pihak berkenaan yang datang membantu?

Kenyataan Fuziah dibawah ni dibuat pada hari Selasa 3 Disember dalam sidang Parlimen, dengan dakwaan kononnya tak de bantuan dihulurkan kepada mangsa banjir.
"(Saya terima) panggilan daripada rumah tengah malam, air sampai leher, mohon dibantu dan tidak ada Jabatan Perkhidmatan Awam datang, tidak ada bot, tidak ada polis, tidak ada bomba. Saya terima panggilan daripada pusat pemindahan banjir, 4000 penduduk JKM tidak masuk, tidak ada makanan pukul 3 pagi," katanya.
Hakikatnya, anggota keselamatan serta pihak yang terlibat sudah pun mula bersiap sedia seawal jam 12 tengah malam Isnin untuk membantu mengeluarkan mangsa banjir dari kawasan yang terlibat.


Misi menyelamatkan mangsa banjir oleh pihak Polis DiRaja Malaysia
Jika tidak, macam mana pulak 4000 orang mangsa banjir tu boleh berada di Pusat Pemindahan Mangsa Banjir? Kan nampak sangat yang dia sekadar nak menipu rakyat?

Video dibawah ni menjelaskan penipuan yang dibuat oleh Fuziah secara terang - terangan. Sedang anggota keselamatan serta pihak berkenaan membantu mangsa, di mana Fuziah?


Dia masih lagi berada di Parlimen, tercongok nak mengundi untuk menolak Bajet 2014. Itu yang dia buat pada hari Selasa sedangkan pada ketika itulah orang lain sibuk membantu rakyat!!! Setakat pandai cakap je baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Fauziah ni busuk mulutnya sampaikan kebusukanya boleh dihidu dari jauh lagi ......Begitulah hati manusia yang bernama Fauziah ni ......tiada yang baik dilakukanya jika tidak kerana kemera dan nama .

    BalasPadam
  2. hatinya memang keras....cuma buritnya jer yg lembik..

    BalasPadam
  3. hatinya memang keras mcm buah pelir....tapi buritnya lembik dan berair...

    BalasPadam
  4. Bodoh piang si foolziah tu...

    BalasPadam
  5. Org kuat ALJUBURI lh katakn.lagipn dh tanggungjwab depa...depa hnya menurut arahan.org suruhan DAJAL..

    BalasPadam
  6. yang dikatakan fuziah itu pada malam air naik.. bukan pada siang nya. video tu tunjuk siang hari.pelik..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping