Isnin, Februari 17, 2014


Nampak gayanya, kebencian rakyat di Malaysia ni tidak hanya terbatas kepada orang biasa je. Malah dikalangan artis - artis senior jugak mula meluat dengan Si Ketua Penipu tu.

Terbaru, didalam laman mikroblog twitter milik penyanyi veteran, Herman Tino turut mengecam dan mengkritik Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Anwar Makin Palsu
Penyanyi yang terkenal dengan lagu 'Yale-Yale' tu melabelkan Si Ketua Penipu tu sebagai 'Persona Palsu' kerana hanya mempergunakan persona itu untuk terus menipu rakyat.

Anwar Penentu Takdir
Tidak cukup dengan itu sahaja. Malah Heramn juga turut mendakwa bahawa Si Ketua Penipu tu hanya berlagak nak jadi Penetu Takdir. Maka sebab itu Si Ketua Penipu tu perlu ditolak.

Politik Damai Vs Persona Palsu
Jesteru itu, Herman mengajak dan menyeru kepada seluruh anak jati Selangor serta penduduk di DUN kajang sendiri agar menolak Si Ketua Penipu tu dalam Pilihan Raya Kecil DUN Kajang nanti. Jangan tertipu dengan Persona Palsu!!!

PS: Yale-yale, yale-yale. Hati senang tiada menentu. Bagaikan Kumbang Menghisap Madu!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. hanya golongan bodoh dan terkutuk saja yg masih sanggup menjadi pencacai penjilat taik Anwar Aljuburi Peliwat No.1 negara...

    BalasPadam
  2. kalau aku la,aku pilih bang mantino.....sebab dia ada pesona kalbu,tak macam bang nuar pesona kelabu...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping