Sabtu, Februari 15, 2014


Sekiranya kita baca kenyataan tersebut dari satu sudut, memang itulah kenyataannya. Jawatan Si Ketua Penipu tu sebagai Ketua Umum PKR adalah jawatan 'Haram'.

Ianya diwujudkan tanpa sebarang Konsensus atau persetujuan dari kalangan ahli - ahli PKR sendiri. Mereka yang berada di bawah DIPAKSA terima Si Ketua Penipu tu sebagai Ketua Umum.

Perkara tersebut diakui tanpa perlu dipertikaikan apabila Ketua Penerangan PKR Selangor sendiri mengakuinya secara terang - terangan dalam kenyataan media yang dibuat semalam.
SHAH ALAM: Kesediaan Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding sebagai Presiden untuk pemilihan parti akan datang pasti membantu melancarkan lagi pengurusan parti, kata Ketua Penerangan PKR Selangor, Shuhaimi Shafie.

Katanya lagi, jawatan Ketua Umum yang disandang Anwar sekarang tidak termaktub di dalam Perlembagaan parti itu, maka menyukarkan pemimpin itu menandatangani sebarang surat yang 'sensitif dan berat'.
Dalam kenyataan tersebut, Si Ketua Penerangan PKR Selangor tu juga secara tak lansung telah memperlekehkan kredibiliti Kak Wan Omega yang telah sekian lama memegang tampuk pemerintahan PKR.

Kata dia, dengan menjadikan Si Ketua Penipu tu sebagai Presiden kelak, dia mampu untuk menguruskan parti tersebut dengan lebih mudah dimasa akan datang.
"Walaupun Anwar dilihat sebagai pemimpin utama PKR, dengan kedudukan Presiden, segala cadangan yang akan dikemukakan kepada mana-mana misalnya istana, maka atas kapasiti sebagai presiden beliau layak syorkan atau cadang nama yang sesuai untuk diangkat sebagai ahli majlis, wakil rakyat, senator, MB dan exco," katanya ketika dihubungi Antarapos.
Persoalannya, adakah selama Kak Wan Omega tu pegang jawatan, dia tak pandai nak menguruskan parti dan membuat keputusan yang sewajarnya berkaitan dengan perkara sensitif dan berat?

Adakah pilihan yang dibuat oleh Kak Wan dianggap sebagai tidak layak membuat cadangan bagi nama yang sesuai untuk diangkat sebagai 'Ahli Majlis, Wakil Rakyat, Senator, MB dan Exco'?

Sekiranya semua keputusan diberikan secara mutlak kepada Si Ketua Penipu tu nanti, maka tak wujud la perkataan 'Konsensus' tu dalam PKR. Nampak sangat la yang diorang selama ini hanya sekadar nak menipu rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping