Khamis, Februari 06, 2014


Walaweh!!! Kalau macam ni gayanya, jangan kata Shamsul Yusof, Steven Spielberg pun malu beb. Belanja nak buat wayang sikit punya besar, tapi tak wayangnya tak mendatangkan faedah.

Buat mengabihkan duit je nak melayan kerenah puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Wayang sendiri pun nak mengabihkan duit rakyat. Pun lagi diorang nak kata Kerajaan membazir tak tentu arah ke?

Parti diorang yang berkecamuk, nak diheretnya rakyat ni apa kejadahnya? Tak boleh ke diorang nak selesaikan sendiri masalah diorang tu? Dah tak incompetent belaka ke pemimpin dalam PKR ni?

Kalau dengar cakap Ahli Parlimen PKR yang desak suruh Khalid diganti tu bukan main sangat la dia. Macam la Khalid tu sorang je yang incompetent. Walhal, Si Ketua Penipu tu yang tak pandai buat kerja.

Dia sebagai Ketua sepatutnya dapat menyelesaikan masalah orang bawahan. Tapi disebabkan dia sendiri pun tak layak nak jadi pemimpin, maka rakyat jugak yang dijadikan korban.

Korang sendiri bayang kan la. Nak menyelesaikan masalah diorang tu terpaksa dikorbankan seramai 30 orang kakitangan PKNS sebab nak singkirkan Si Khalid tu jadi Menteri Besar?

Dek sebabkan kemelut kepimpinan diorang, sebanyak RM 1.6juta hangus dibakar semata - mata nak mengadakan Pilihan Raya Kecik untuk memberi laluan kepada Si Ketua Penipu tu.

Sedangkan duit sebanyak tu boleh buat 2,400 buah keluarga tersenyum dapat BR1M. Atau seramai 3,000 orang bujang yang tak bekerja dapat modal nak bukak perniagaan.

Paling tidak, dapat jugak dibina 50 buah rumah percuma untuk diberikan kepada rakyat. Tapi semuanya hangus dek kerana nafsu serakah puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tapi apa nak heran ye tak. Dah memang dasar diorang ni jenis macam Yahudi. Suka menyusahkan orang lain tak tentu arah. Lepas tu, dok asyik nak menyalahkan orang itu ini. Kalau itu bukan perangai Yahudi, apa lagi yang boleh kita katakan!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping