Khamis, Februari 06, 2014


Hanya sekadar nak bertanya je ke Si Nurul Izzah ni. Mana la tau kot dia faham siapa yang dimaksudkan dalam kiriman twitter Mamat tu. Dengar kata diorang ada skandal, betul ke?

Ramai jugak orang yang bercerita benda yang sama. Nak pulak dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Diorang pun tertanya - tanya soalan yang sama.

Malah ada pulak blog Pro Pembangkang tu sendiri yang membangkitkan isu tu dan turut menjadikannya sebagai satu persoalan. Maka memang patut sangat la Si Nurul Izzah tu buat penjelasan.

Dia tak sewajarnya hanya mendiamkan diri bila isu sedemikian dijadikan bahan bualan dikalangan rakyat Malaysia ni. Nak pulak bila Pilihan Raya Kecil DUN Kajang tu bakal menjelang tiba.

Dalam kehangatan orang tengah memperkatakan mengenai Pilihan Raya Haram di Kajang tu, tetiba pulak printscreen kiriman twitter milik Mamat tu tersebar. Dan sumbernya dari blog Pro Pakatan tu sendiri.

Ayat - ayat cinta ni untuk siapa?
Blog tu yang buat dakwaan kononnya dia terima satu printscreen dari sahabat dia mengenai status Mamat tu. Katanya status tu dituju kepada Nurul Izzah. Betul ke?

Apa yang lebih menarik, blog tersebut turut mempersoalkan tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini. Katanya Si Nurul Izzah tu cuba nak menafikan Kebenaran.
Kita tidak ada masalah sekiranya Nurul Izzah nak bercerai dan berkahwin semula pun, itu biasalah. Yang kita kisahkan ialah kenapa Nurul Izzah perlu berbohong tentang perkara tersebut?  Itu saja.
Nah!!! Sekarang kita dah dapat lihat bagaimana caranya puak - puak Pakatan Haramjadah tu cuba nak selesaikan masalah yangs edang dihadapi mereka. Caranya cukup mudah.

Kalau tak wujudkan huru hara dan kecohkan rakyat, duduk kat rumah diam - diam dengan harapan rakyat akan lupa cerita pasal dia. Kalau macam tu caranya, baik tak payah nak mengutuk dan menghina orang lain. Sedar diri tu dulu. Jangan buat muka tak malu pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping