Isnin, Februari 03, 2014


Kalau dah namanya kuat sangat menipu sana sini, masih boleh ke kita percaya dengan orang macam Si Khalid Samad ni? Boleh ke kita pegang pada kata - kata dia?

Sedangkan selama hari ini pun, kita sendiri sering ditipu oleh Si Ketua Penipu tu berulang - ulang kali. Bukan sekali dua dia menipu rakyat di Malaysia ni secara terang - terangan.

Kata Si Khalid Samad tu, Si Ketua Penipu tu tak akan dilantik sebagai Menteri Besar. Dia hanya sekadar akan dilantik sebagai Exco Rejim Pakatan Selangor je.

Heh!!! Hakikatnya, Si Khalid Samad tu pun hanya sekadar 'Di Maklumkan' sahaja. Bukannya ada sebarang perjanjian atau pun akujanji yang dibuat. Jadi, macam mana kita nak percaya?

Dulu masa Pilihan Raya Umum, dia juga yang buat dakwaan kononnya wujud 40 ribu orang Bangla yang diimport untuk memenangkan Barisan Nasional. Lepas tu dia tak mengaku pulak.

Dalam masa yang sama dia jugak yang dok pukul canang mendakwa kononnya berlaku insiden 'Blackout' di Pusat Pengiraan Undi. Pun dia kata ianya untuk memenangkan Barisan Nasional.

Tapi kita semua tau bahawa kedua - dua dakwaan tersebut tidak benar dan sengaja direka - reka oleh Si Ketua Penipu tu sendiri untuk terus memburukkan Barisan Nasional.

Dalam isu di Kajang pun berapa kali dia dah kantoi menipu. Mula - mula dia dakwa kononnya PRK tu takkan berlaku. Tapi tak lama lepas tu ADUN Kajang yang Sengla tu letak jawatan.

Lepas tu dia kata dia tak nak jadi Menteri Besar dan jawatan tersebut tidak akan berubah. Tapi kemudian dia jugak yang keluarkan kenyataan kononnya rombakkan akan dibuat selepas PRK Kajang.

Nah!!! Tu baru sikit penipuan yang dah dibuat oleh Si Ketua Penipu tu terhadap rakyat Malaysia. Jadi, macam mana kita sebagai rakyat nak terus mempercayai apa yang Si Ketua Peniu tu katakan? 

Kalau orang macam Si Khalid Samad ni nak percaya, itu kita tak heran sangat. Sebab dia memang suka kena tipu dengan Si Ketua Penipu tu hari - hari. Maklum la. Orang dah buta mata dengan KUASA memang macam tu la perangainya!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping