Rabu, Februari 26, 2014


Alamak ai!!! Ini jenis Politik apa ni? Keadilan apa kejadahnya yang diorang nak tonjolkan sebenarnya ni? Pemimpin yang buat salah orang lain, kenapa pulak ahli yang nak kena tanggung?

Mana perginya slogan yang diorang laung - laungkan sebelum ini? Kenapa dalam isu ni diorang nak suruh ahli - ahli dibawah supaya mendiamkan diri? Kata nak memperjuangkan Kebebasan bersuara.

Tapi hakikatnya, bila ahli parti sendiri bersuara, diorang pulak yang suruh suruh ahli tu jangan banyak soal. Kebebasan menda kejadahnya kalau macam tu? Itu keadilan Haramjadah namanya!!!

Hakikatnya, yang cari penyakit tu bukan orang lain. Tapi dikalangan pemimpin - pemimpin diorang sendiri. Jadi, dah pandai cari penyakit, sendiri tanggung la. Jangan harap ahli pulak yang nak kena pikul.

Yang Si Presiden tu main cakap ikut sedap mulut dia je apa kejadahnya. Dia tak semak dulu ke kenyataan yang dia dah buat? Bila orang saman dia, kenapa dia sendiri tak hadir ke mahkamah?

Sebaliknya, bila orang failkan dakwaan, maka Si Presiden tu sendiri la yang kena membela diri. Itu baru betul - betul pemimpin yang bertanggungjawab dan bermaruah serta berintegriti.

Pemimpin macam tu la baru layak untuk dinobatkan sebagai Pemimpin. Kalau setakat nak jaga maruah diri sendiri pun dia tak mampu, baik tak payah jadi pemimpin. Duduk je kat rumah diam - diam dan jangan menyusahkan orang lain!!!
KUALA LUMPUR: Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Mahfuz Omar menyeru kepada seluruh ahli PAS agar bertenang berhubung perintah bayaran RM2 juta dalam penghakiman ingkar terhadap Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

"Kita telah mengarahkan pasukan peguam untuk mengambil proses perundangan sewajarnya, dan kita yakin peguam kita dapat kendalikan kes ini secara terbaik.

"Seluruh ahli PAS diminta bersabar dan banyakkan munajat agar dipermudahkan urusan peguam dan presiden kita dilindungi olah Allah SWT," kata beliau yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena kepada Harakahdaily.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kalau dah suka memfitnah itu kerja Dajjal akhir zaman. Kalau nak cari peguam bela untuk menghalalkan fitnah itu Dajjal segala Dajjal, ada paham?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping