Rabu, Mac 05, 2014


Itu satu persoalan yang timbul tatkala kita membaca semula kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu baru - baru ini. Semua benda dia nak anggap satu sindiran.

Bagi Si Ketua Penipu tu, dakwaan yang dibuat oleh Bekas Wartawan NST, Abdul Kadir Jasin berkaitan dengan isu tukar RM kepada USD tu hanya satu tindakan bodoh.

Apa yang jelas, kenyataan tersebut dikeluarkan sebagai langkah untuk menutup kemaluan Si Ketua Penipu tu yang memang nampak sangat bodoh nak mampus.
"Saya bergurau, sindiran. Tetapi media-media Umno katakan Anwar janji nak tukar RM kepada Dollar. Punya bodohlah... Budak sekolah pun tahu ia satu gurauan.

"Bekas Ketua Editor NST, Datuk A. Kadir Jasin, seorang editor Umno yang paling 'top' yang semua orang tahu beliau orang (kroni) Daim-Mahathir, beliau tulis bagaimana Anwar tidak bertanggungjawab, bolehkah nak tukar RM jadi Dollar? Bagaimana kamu menjadi editor?," soalnya.
Dalam erti kata lain, Si Ketua Penipu tu mintak supaya apa saja ucapan yang dibuat tak perlu diambil secara serius kerana semuanya hanya satu sindiran belaka.

Nah!!! Sekarang kita nak tanya pulak Si Ketua Penipu tu. Adakah kenyataan dia yang menyamakan Jesus dengan Nabi Isa tu juga merupakan satu sindiran?

Jika ianya satu sindiran, kepada siapa sindiran itu ditujukan? Bagaimana mungkin orang seperti dia boleh anggap dakwaan sedemikian sebagai satu sindiran semata - mata.

Andaikata jika kita lihat dari satu sudut, memang nampak sangat la yang Si Ketua Penipu cuba menipu rakyat di Kajang dengan mengutarakan cadangan untuk tukar RM kepada USD.

Sekarang, adakah dia jugak buat benda yang sama dengan menyamakan Jesus dan Nabi Isa? Adakah dia cuba nak memesongkan akidah umat Islam yang ada di Malaysia ni?

Hati - hati bila kita bercakap. Takut nanti boleh mencapai taraf kafir diri sendiri akibat keceluparan kita. Kot ye pun dia nak tegakkan benang yang basah, jangan sampai nak menyesatkan akidah orang lain. Cukup la dia sorang je yang sesat!!! - seterusnya...
Categories: ,

2 ulasan:

  1. INI MALAUN MEMANG KAKI TEMBERANG.SEJAK DARI DULU LAGI. MASA KENA PENJARA LAGI DIA BERLAKON. DENGAN BERKERUSI RODA DAN PENDAKAP LEHER KONON KENA SAKIT ANJAKAN TULANG BELAKANG KRONIK YANG BOLIH MEMBAWA MAUT. PENYAKIT INI CUMA ORANG PUTIH LUAR NEGERI JER BOLIH BEDAH.
    INGATKAN DAH MAMPOS. RUPANYA HIDUP LAGI. DOKTOR ORANG PUTIH GUNA MAGIC...BEGITU CEPAT SEMBOHNYA.
    LEPAS MALAUN NI BEBAS....LEPAS SATU SATU DIA TEMBERANG.
    16 SEPT.....TEMBERANG
    PR KALAH NAK JADI PENSYARAH.... TEMBERANG
    ADA ORANG NAK BUNOH LARI KEDUTAAN TURKI...TEMBERANG
    40RIBU BANGLA....TEMBERANG
    JAM OMEGA...TEMBERANG
    BANYAK LAGILAH DIA TEMBERANG. TAK LARAT NAK LISTKAN DISINI.
    UDAH2LAH MALAUN JUBO. TAKUT NAK MAMPOS NANTI TAK SEMPAT TOBAT. KALAU KO DAH JADI KAFIR TAK DAPEK LA DEN NAK NOLONG NYO.....

    BalasPadam
  2. RM ke USD?. Betul to.tapi ketika itu, Malaysia jajahan takluk US lah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping