Jumaat, April 11, 2014


Kalau ikut laporan berita yang disiarkan beberapa hari yang lalu, katanya Si Ketua Penipu tu akan buat pendedahan paling menarik mengenai kehilangan pesawat #MH370 ni.

Sekarang dah tiba harinya. Dia dah jumpa ke dimana kedudukan pesawat MH370 tu? Sudah ke dia buat pendedahan mengenai lokasi yang tak ditemui oleh 26 Negara selama hari ini?

Korang bayangkan ek. Si Ketua Penipu tu punya tinggi ilmu dia sampai tahap dia mampu mengalahkan 26 buah Negara yang dilengkapi dengan kemudahan yang canggih - canggih.

Ilmu apa yang dia pakai? Lagi korang nak tanya ke? Dah tentu la ilmu Penipu Rakyat!!! Itu pasal la orang panggil dia Si Ketua Penipu. Dia la Bapak kepada semua Penipu dalam dunia ni.

Tapi korang cuba fikir. Dalam banyak - banyak Negara yang hulur bantuan kepada misi pencarian pesawat MH370 ni, hanya ada satu Negara je yang tak hulurkan bantuan.

Mungkin Si Ketua Penipu tu mintak bantuan dari Negara tu la kot. Dalam rantau ni, selain Singapura, hanya Si Ketua Penipu tu je yang boleh mintak tolong dengan negara tu.

Tu pasal dia tau kat mana kedudukan pesawat MH370 tu dan mampu mengatasi 26 Negara yang hulurkan bantuan sebelum ini. Mungkin Si Ketua Penipu tu dapat bantuan dari Israel!!! Tu sebab la dia boleh tau kat mana pesawat tu berada!!!
Categories:

12 ulasan:

  1. Since the admin of this site is working, no hesitation very shortly it will
    be renowned, due to its feature contents.



    My blog; โบทาย่า เฮิร์บ pantip

    BalasPadam
  2. Jam omega KT mana?.

    BalasPadam
  3. Anwar Ibrahim mampu melakukan apa saja melebehi fitrah manusia, menipu, menghasut, merayu, mengkhianat, bermuka2, membelot dan pelbagai lagi kebolehan songsangnya. Anwar Ibrahim amat merbahaya kepada negara kita, meracuni pemikiran pengikut tegar, mudah menglembukan pengikut2nya dengan lidah dan wang daripada sogokan Yahudi laknatullah. Tidak mustahil pengikut2nya akan bertindak diluar batas kemanusiaan hasil daripada hasutannya. Pihak berkuasa harus mengawasi Anwar Ibrahim 24/7 dan bertindak sebelum terlambat. Wang & kuasa mempengaruhi Anwar Ibrahim. Dia boleh membeli sesiapa sahaja. Pihak berkuasa perlu bertindak sebelum nasi menjadi bubur, sebelum huru hara menjelma dan sebelum rakyat negara kita bermandi darah. Sekiranya dia sanggup berbohong, menipu dan mengkhianati negaranya sendiri tidak mustahil akan musnah negara yang kita dicintai. "Malaysia Tanah Tumpahnya Darahku"

    BalasPadam
  4. It's going to be finish of mine day, however before ending I am reading this impressive article
    to improve my know-how.

    Also visit my webpage Fifa 14 Coins Ios

    BalasPadam
  5. Assalammualaikum wmt,
    Kpd saya, tahap pembohongan yg dibuat Anwar tu bukan amalan biasa seorang yg suka menipu.
    Tahap yg ada pada diri Anwar sangat tinggi atau berada dip[eringkat super.
    Lebih tepat kalau dikatakan, apa yg dibohongi Anwar mengenai MH370 adalah tahap 'Bicara Orang Gila'.

    BalasPadam
  6. Dey macha....itu jam omega kasi tunjuk dulu la....you speak no good la anwar.

    BalasPadam
  7. I'm not sure why but this web site is loading incredibly slow for me.
    Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
    I'll check back later and see if the problem still exists.


    My web-site - อุดร

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum,,
    kepada individu2 yg x bertnggungjawab,, jika mhu cerita kosong saya cadangkan yang dihormati tutup mulut. Kerana tidak semesti apa yg anda dengar Semuanye sahih. Skarng kebanyakkan semue rakyat sudah membuka mata. Itu hanya propaganda semata-mata. Anda yg dihormati tlong jgn jadi seperti katak d bwah tempurung.

    BalasPadam
  9. dia ni sakit mental...mental dia ade prob..yg kita pi layan pasai pa...

    BalasPadam
  10. sah2 dia ni gila

    BalasPadam
  11. Saja mau kacau bilau kan negara..bgus dduk diam lg org sokong.sya ambil kptusan blik ke pangkuan BN sbb malu pda diri memangkah dn sokong dia sblm ni..

    BalasPadam
  12. Anwar ada mental sickness yg smakin kronik..buang jak org ni d tengah2 lautan hindi,biar dia rasa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping