Sabtu, April 26, 2014


Rentetan kenyataan media dan pendirian tegas yang dibuat oleh wakil DAPigs mengenai perlaksanaan Hudud hari ini, timbul satu persoalan dikalangan rakyat Malaysia.

Adakah masih berbaloi lagi ke untuk puak - puak PAS tu nak memberi pemahaman kepada wakil dari DAPigs mengenai isu tersebut dalam Pakatan Haramjadah tu?

Puak - puak PAS tu masih lagi ke nak menaruh harapan agar mendapat persetujuan dari kalangan DAPigs sekiranya isu itu dibawa ke peringkat Majlis Pimpinan Pusat?

Bagi sesetengah pihak, mereka melihat usaha puak - puak PAS tu hanya boleh diibaratkan sebagai 'melepaskan batuk ditangga'. Sekadar 'mencurah air ke daun keladi'.

Dalam erti kata mudahnya, buat kerja buang masa ni tak mendatangkan sebarang faedah pun. Jadi untuk apa lagi diorang nak bagi penjelasan kepada DAPigs mengenai isu tu?

Jika sebelum ini, dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Nik Aziz meluahkan rasa kecewa dan terkilan kerana gagal memberi penjelasan mengenai Hudud kepada Karpal.

Logiknya, untuk apa diorang nak bagi penjelasan sedemikian jika ianya hanya satu tindakan yang sia - sia? Walaupun Si Karpal tu faham, dia tetap jugak akan membantah.

Dah memang itu sifat semulajadi puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya. Benda yang betul benar pun diorang takkan dapat terima. Dah tentu - tentu diorang akan tolak.

Dasar nama pun Pembangkang tak de otak. Habis semua benda yang kita jelaskan kepada diorang pun diorang akan bangkang jugak tanpa memberikan alasan yang munasabah.

Jadinya, tak usah la puak - puak PAS ni nak buang masa dan buat kerja yang tak berfaedah. Kalau setakat ada hasrat nak meng-ISLAM-kan puak - puak DAPigs tu, lupakan aje la. Yang Islam dalam DAPigs tu pun tak faham, inikan pulak yang bukan Islam!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Betul .. Betul .. Betul ..
    kata Upin n Ipin..
    yang Jadi masaalah nya sekarang ..
    Banyak Ahli Pas TELAH DI TARBIAH OLEH DAP ..LAKNATULLAH..

    BalasPadam
  2. Yang kita selalu nampak DAPigs yang berjaya ' mengkafirkan Nik Aziz ' dan para pengikut totok PAS. Group Anwarinas sudah lama di kafirkan...

    Masaalah nya, bagaimana Nik Aziz hendak menjawab tentang perpecahan ummah ini di akhirat kelak...minta Karpal bantu sebagai guam nya ke ? Beliau dah menunggu.

    Elok sangat PAS keluar pakatan haram ini. Kenapa PAS masuk kandang babi, kita pun pelik ! Sampai masa PAS balik ke pangkal jalan, ikut semula jalan yang lurus dalam bacaan Al Fatihah yang berulang-ulang....

    BalasPadam
  3. MALU AMBO LA WEI.....MALU KAT AMNU TAK PO LAGI.... TAPI AMBO LAGI MALU KAT ALLAH........

    BalasPadam
  4. PAS muka tak malu.Dulu kata UMNO KAFIR kerna baik dgn MCA<MIC<GERAKAN.kini terlalu baik dgn DAP PKR sampai takut nak bentang hudup.PAS ni takut DAP atau takut Pada ALLAH.Keluarlah dari PAKATANNasib baiklah UMNO nak sokong.Kawan tikam kawan.Tak sedar lagi PAS hoi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping