Sabtu, April 26, 2014


Kalau nak 'Pancung', kita pancung terus. Kalau nak 'Bunuh', biar bunuh betul - betul. Mungkin itu pemahaman Hudud dikalangan puak - puak Pakatan ni gamaknya.

Nak pulak bagi penganut ajaran PKR yang jelas songsang dan tunggang terbalik ni. Semua benda nak main ikut sedap hati diorang je. Penyudahnya, malukan diri sendiri.

Nampak gayanya kempen pemilihan PKR kali ini boleh direkodkan sebagai yang 'Paling Buruk'. Kalau sebelum ni, memang buruk sangat pun kempen parti tu.

Mana pernah puak - puak Pakatan tu berkempen dengan cara yang baik. Semuanya main kempen buruk belaka. Terang - terang diorang menggunakan taktik kotor.

Lepas tu, ada hati pulak diorang nak tuduh kononnya tu semua taktik dan propaganda yang dibuat oleh orang luar. Kononnya diorang nak tuduh UMNO yang buat semua benda tu.

Pemilihan parti diorang, apa kejadah pulak UMNO nak masuk campur? Sesama diorang bertikam sesama sendiri, kenapa pulak nak salahkan orang lain. Agak - agak la woi!!!

Dek kerana keghairahan diorang tu la yang membuatkan diorang boleh kantoi "Membunuh" Si Kak Wan Omega dalam laman media sosial Facebook baru - baru ni.

Ada hati nak buat tuduhan pada UMNO kononnya berita mengenai kematian Si Kak Wan Omega tu didedahkan oleh orang UMNO melalui laman FB 'Blue Wave Army'.


Sekali bila disemak, rupanya yang buat cerita tu dikalangan diorang jugak!!! Sekarang kita sama - sama desak supaya pihak SKMM ambik tindakan segera dan menahan budak yang terlibat dalam penyebaran berita palsu tu. Baru dia ada akal!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. HAPRAK PUNYA ORANG. KATA YANG DUDUK DALAM PKR....ORANG YANG CERDIK YANG PANDAI....RUPANYA KAKI KENCING....PENCIPTA FITNAH. DAH BANYAK BUAT PAHALA KOT......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping