Rabu, April 16, 2014


Semalam kita dikejutkan dengan berita bahawa laman media sosial Facebook diserang dengan virus 'Heartbleed' yang mampu menggondam maklumat peribadi kita.

Kita terkejut bukan sebab apa. Tapi sebab virus komputer pun ada jugak yang boleh serang jantung. Mungkin dah ada yang mati kot. Tu pasal la virus tu digelar sebagai 'Heartbleed'.

Tapi yang lebih mengejutkan kita ialah apabila ada pulak Bilal PAS boleh kantoi pegi ambik duit Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebanyak dua kali.


Tindakan Bilal PAS tu dikesan berlaku di Negeri Kelantan. Tanpa segan silu pulak tu. Tak de lansung Bilal PAS tu nak rasa malu dengan tindakan dia.

Yang herannya, bukan ke puak - puak Parti Angguk Saja tu jugak yang dok kutuk pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia ni. Diorang kata, siapa ambik duit BR1M ni haram.

Malah, Mantan Menteri Besar Kelantan tu sendiri pun pernah melabelkan, pemberian BR1M ni diibaratkan sebagai 'Memberi Haiwan Makan'. Mungkin Bilal PAS tu pun haiwan jugak kot. Tu pasal la dia boleh kantoi sampai dua kali nak pegi ambik duit BR1M ni!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping