Rabu, April 16, 2014


PAS Tetap Akan Laksanakan Hudud. Itu kenyataan yang dikeluarkan oleh Presiden PAS mengenai perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

Tahniah SH ucapkan buat PAS kerana berani berjuang walaupun dikecam hebat orang orang yang berada disekeliling mereka. Pedulikan la apa orang nak kata.

Biar pun tak ada sebarang konsensus diantara Pakatan Haramjadah tu berkaitan dengan isu perlaksanaan Hukum Hudud ni, PAS tetap juga berani nak melaksanakannya.

Jangan pulak lepas ni ada dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah dari PKR dan DAPigs tu nak anggap tindakan Hadi Awang ni sebagai satu tindakan balas dendam.

Ye la. Mana la tau ye tak. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya betul sangat kepala otak diorang. Otak diorang semuanya diletak kat Kepala Lutut. 

Jadi, tak pelik la kalau ada diantara mereka yang buat dakwaan sedemikian terhadap Si Hadi Awang ni. Sebab sebelum ni, diorang buat - buat tak tau je bila Si Hadi Awang tu disaman. Diorang biarkan saja Si Hadi Awang tu dimalukan terang - terangan!!!
KUALA TERENGGANU - Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata parti itu tetap akan melaksanakan undang-undang hudud sekalipun ditentang oleh DAP dan PKR, rakan sekutunya dalam pakatan pembangkang.
   
Sambil menyatakan sokongan terhadap usaha kerajaan Kelantan mahu melaksanakan undang-undang itu, Abdul Hadi berkata hudud sudah wujud dalam Pas sebelum penubuhan pakatan.
   
"Ini benda yang (wujud) terlebih awal daripada pakatan pembangkang. Dengan sebab itu kita tak ada masalah untuk kemukakan (laksana hudud)," katanya yang ditemui di luar persidangan Dewan Undangan Negeri Terengganu, di sini hari ini.
   

"Kita (Pas) tidak ada perjanjian dengan DAP dan PKR mengatakan kita tidak boleh laksana hudud," katanya lagi.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Masih ramai Ostat ostat PRO PAS yg mainkan isu hudud di ceramah mereka di masjid masjid dan surau...ceramah agama mereka berbau politik...menghasut jemaah agar membenci kerajaan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu ceramah menghasut amat merugikan.TAPI DAH BIASA ITULAH CARA PAS. NABI TAK AJAR CAM TU.DEPA MENGAKU ISLE TAPI TAK IKUT CARA NABI. ORE KAFIR DI GUNO UNTUK JATUHKAN ORE ISLE YG TAK SEBULU DENGANNYA

      Padam
  2. mcm main wayang je ! Just wait and see, how this episode will end. And might be another episode later, and another, and another, and another,.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping