Ahad, April 27, 2014


Maka bertebaran la dalam laman media sosial gambar Si Ketua Penipu tu sedang diiringi Presiden Amerika ketika memeriksa perbarisan suatu ketika dahulu.

Katanya, gambar tersebut disebarkan bagi tujuan untuk memperlihatkan kepada dunia KONONnya Si Ketua Penipu tu sama hebat je dengan Presiden Amerika.

Nak pulak bila ada yang buat perbandingan dengan gambar Si Barack Obama tu sedang dibawa memeriksa perbarisan sewaktu melawat Parlimen hari ini.

Nampak sangat la punya terdesaknya puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak menunjukkan yang pemimpin utama diorang tu sama hebat je dengan Presiden Amerika.

Semua ni POYO belaka!!! Sekadar nak menunjuk - nunjuk kononnya Si Ketua Penipu tu pemimpin bertaraf dunia dan dapat layanan istimewa dari Amerika.

Tapi hakikatnya, Amerika pun tau perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu yang sebenarnya. Sekadar menjadi petualang yang nak merosakkan Negara.

Cuma yang boleh diorang 'Respect' dengan Si Ketua Penipu tu hanya kelakuan dia je. Dah kantoi buat maksiat pun tak nak mengaku. Siap salahkan orang lain pulak lagi.

Kalau di Negara diorang, pantang ada yang terlibat dalam sebarang skandal seksual, awal - awal lagi diorang akan letak jawatan. Tak pun diorang mintak direhatkan seketika.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu tak de pulak nak buat macam tu. Dia lebih suka menuduh pihak - pihak tertentu menjadi dalang konspirasi nak menjatuhkan dia dalam Politik.

Realitinya, dia sendiri yang cari penyakit. Kenapa pulak dia nak salahkan orang lain pulak? Tu sebab la Si Barack Obama tu tak nak jumpa dengan Si Ketua Penipu tu. 

Kalau ada gambar sekeping pun, dah tentu ianya akan jadi bahan Politik puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Tak pasal - pasal je Si Barack Obama tu pulak jadi bahan liwat Si Ketua Penipu tu. Malu woo!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. AKU MEMANG RESPECT KAT NUAR NI. DIA NI MACAM KARPAL JUGAK. TEGUH PENDIRIANYA DALAM MEMPERTAHANKAN BAHAWA DIA TIDAK BERZINA DAN MELIWAT. AKU PERCAYA DIA AKAN PEGANG KEMAS PERKARA INI SAMPAI MATI MACAM KARPAL YANG TAK MAHU HUDUD.
    BEGITU JUGA PERANGAI YANG TAK TAU BAHASA....MASIH JUGA TERHEGEH-HEGEH NAK JUMPA OBAMA. WALAUPUN OBAMA TIDAK ADA PERANCANGAN UNTUK BERJUMPA DIA.
    NAK BUAT MACAMANA YE TAK ? DAH MUKA TU JENIS TAMPAL NGAN KULIT BABI. TAMPAL GAMBAR SAMA OBAMA PUN JADILAH.
    DIA KALAU TAK KE SG.BULOH MAU KE TG.RAMBUTAN...KESIAAAAAANNN......

    BalasPadam
    Balasan
    1. jubor lembu mu

      Padam
    2. Mu jubor khinzir

      Padam
    3. Cik Minah Tonggek, si nwar pun tak nak tala la....dia suka jubok jantan jantan jambu, muda, putih gebu macam azmin dan rafizi masa muda muda dulu. Cik minah layan puki sendiri, ok?

      Padam
  2. Kalau nuor mati nanti mesti mata dia terbeliak sbb kempunan.apa yg dia nak sume x dpt.sadis beb!.

    BalasPadam
  3. jangan marah noar, kita tahu perangai di sejak dia budak budak lagi dulu, jadi dia ni memang kaki melawan, kawin dulu pun dia buat cara memberontak, kahwin pun kahwin lari ikut istilah kata kita.
    apa kita patut buat marilah kita ajak noar balik ke pangkal jalan, sudah sudah lah berpolitik, dah cukup kaya untuk tujuh keturunan, anwar tak kan Berjaya sebab dah Nampak dia dah mula di reject rakyat, dengan incident kapal terbang hilang ini dia lagi terjerumus sebab penipuan dia, dan baru baru ni, presiden Obama menambah kan dia terjunam terjerumus ke bawah, dia bukan pemimpin lagi, tetapi seorang insan yang bermasaalah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping