Jumaat, April 25, 2014


Dalam banyak - banyak ulasan yang orang berikan mengenai isu PKR meroyan sebab Barack Obama tak nak jumpa Si Ketua Penipu tu, jawapan Tun M ni yang paling terbaik!!!

Tak de nak celah - celah. Tak de nak pusing - pusing. Terus 'straight to the point'. Tepat dan padat. Kesimpulannya, "Suka hati la Barack Obama tu nak jumpa atau tidak." Lagi pun kalau setakat nak jumpa peliwat, kat Negara dia pun bersepah!!!
PUTRAJAYA: Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata terpulang kepada Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama sama ada mahu berjumpa atau tidak dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Itu hak dia (Obama), suka hati dia nak jumpa siapa, saya yang bekas Perdana Menteri ini pun dia tak nak jumpa," kata Dr Mahathir kepada pemberita pada hari Khamis.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas berhubung Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang kesal Obama yang akan mengadakan lawatan rasmi ke negara ini Sabtu depan, tidak berjumpa Anwar.

Tambah Dr Mahathir lagi kerajaan tidak mempunyai kuasa untuk menghalang Obama daripada berjumpa sesiapa pun termasuk Anwar.

"Kalau tidak puas hati pergi tanya sendiri kepada Obama kita (kerajaan) halang ke atau tidak Anwar nak jumpa," katanya.

Lawatan tiga hari Presiden AS itu merupakan lawatan rasmi pertama ke Malaysia selepas kunjungan Presiden Lyndon Johnson pada 1966.


Selain Malaysia, Obama turut melakukan lawatan ke Tokyo, Jepun dan Seoul, Korea Selatan sebelum mengakhiri lawatan kerja ke Asia di Filipina.
PS: Kalau Si Ketua Penipu tu rasa nak meliwat dan tidak dikenakan sebarang tindakan perundangan, baik dia berambus duduk kat Amerika. Nak meliwat hari - hari pun boleh!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. jawapan yang baik dari tun, syabas tun, kita Nampak perangai anwar ni yang kononnya dia hebat, orang datang melawat Malaysia (BUKAN MELIWAT) pun dia nak minta orang jumpa dia, siapa dia, manusia yang sombong dan bongkak,,, anwar dah tak laku....yang paling cantik jawapan tun.. kalau Obama nak jumpa peliwat di negri dia pun ramai peliwat...bungkus lah anwar dengan sikap bongkak dia, tu,,

    BalasPadam
  2. Selepas ini bolehlah canang, "Obama tak nak jumpa Mahathir!"

    BalasPadam
  3. Semoga Tun Di lanjutkan usia..sudah2 la tu anwar ibrahim,x letih ka jd pengkhianat?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping