Ahad, April 13, 2014


Jika awal tadi kita dah baca mengenai spekulasi mengaitkan kempen Si Azmin yang dikatakan menolak Si Ketua Penipu tu sebagai seorang pemimpin. (Klik Sini)

Spekulasi itu mula bertiup dikalangan penyokong - penyokong Pakatan yang melihat dari satu sudut masa depan Politik PKR tu sendiri. Tapi, adakah benar spekulasi yang dibuat?

Kalau difikirkan dari satu sudut, memang ada betulnya jugak. Kemungkinan besar Si Azmin ni merancang untuk menjahanamkan Si Ketua Penipu tu secara diam - diam.

Malah sebelum ini pun, kita dah baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Azmin tu dalam laman twitter milik dia yang jelas mengecam tindakan PKR membelakangkan rakyat.

Kata Si Azmin tu, sudah sampai masanya PKR ni menumpukan kepada perjuangan rakyat dan tidak hanya berpusat kepada kerabat semata - mata.


Dalam erti kata lainnya, Si Azmin ni mahu PKR berubah dan tidak lagi mengamalkan dasar Nepotisme serta Kronisme dalam parti. Itu mesej yang cuba disampaikan.

Biarpun Si Azmin dan Si Mak Lampir tu kata, PKR tidak perlu berpaksikan kepada satu individu sahaja dalam perjuangan mereka, ternyata kata - kata itu hanya RETORIK.

IRONInya, diperingkat parti itu sendiri memperlihatkan bahawa perjuangan dasar parti itu hanya tertumpu kepada memperjuangkan Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Jika betul PKR ni nak memperjuangkan Keadilan, apa kejadahnya diorang sibuk menyalak macam anjing hilang akal pasal keputusan rayuan kes liwat Si Ketua Penipu tu?

Kenapa hanya bila kes yang melibatkan Si Ketua Penipu tu sahaj baru diorang nak sibuk mempertikaikan keputusan mahkamah sedangkan dalam kes Hadi Awang diorang diam je?

Itu menunjukkan bahawa paksi perjuangan Pakatan Haramjadah ni hanya bertumpu kepada Si Ketua Penipu tu sendiri. Jadi, pusing la kot mana sekali pun, Si Ketua Penipu tu jugak la yang diorang perjuangkan. Bukannya diorang nak perjuangkan rakyat sangat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Si Penipu adalah Madir Mohd , baru sekarang setelah 30 thn dia mengaku berada dalam Negara ketika kejadian Memali, itupun setelah org lain buka cerita.

    BalasPadam
  2. Anon di atas niotak nya dh jem ke...sape yg nak tipu sape...katak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping