Sabtu, April 12, 2014


Walaweh!!! Ini cerita bohong ke cerita betul ni? Ye ke suami Si Mak Lampir ni dah rembat duit Pilihan Raya Kecil DUN Kajang tempoh hari? Berapa banyak yang dia dah rembat?

Hari tu dah la Si Mak Lampir tu sendiri kantoi menabur fitnah terhadap calon lawan yang bertanding menentang dia dalam pemilihan jawatan Ketua Wanita PKR.

Sekarang timbul pulak isu pasal suami dia rembat duit Pilihan Raya Kecil. Sekiranya Mak Lampir tu betul - betul seorang pemimpin yang ada integriti, dia tak buat semua kerja tu. 

Sebaliknya dia perlu jawab semua soalan yang diberikan. Kalau setakat dia je yang bercakap sorang diri, baik tak payah. Buat mengabihkan masa dan tak mendatangkan faedah lansung!!! Suruh bercakap macam tu, budak tadika pun reti!!!
Kepada Yang Berhormat Zuraidah saya ada beberapa soalan yg Yang Berhormat perlu jawab sebab Yb naik pun kerana orang mcm saya okies. soalan saya:

1 ) kenapa Office lama Yb terpaksa di tutup.

2 ) Benarkah Yb telah menerima imbuhan dari pemaju untuk pembinanan bangunan di kawasan yg tidak boleh di bina bangunan ,

3 ) Benarlah Yb terpaksa tutup office lama kerana penduduk di situ mencari Yb. sebab tak puashati yb membenarkan mereka pemaju membina bangunan.

4 ) Benarkah Yb meletakan semua orang oarng Yb dalam ahli majlis MPAJ. supaya Yb senang membuat kerja termasuk kerja yg tak sepatutnya di buat.

5 ) benbarkah sesiapa sahaja ajak ajk yg tidak bersependapat dgn Yb akan di terajang keluar.

6 ) Berapa banyakkah yg pemaju bayar kepada Yb , dan kemanakah duit tersebut.

7 ) Soalan terakhir, waktu pilihanraya kajang Khalid Ibrahim ada menyediakan peruntukan dan diserahkan kepada suami Yb kerana beliau kalau tak silap ketua bilik gerakan utama. kalau ada kenapa Yb kata Khalid tak beri ??. Khalid mungkin tak suka bising bising perkara sebegini. tetapi tidak Jamilkucing. - sumber
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Kenapa saudara lupa sangat kepada rompakan Madir/Daim dengan membawa isu2 sampingan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam en. tanpa nama...
      kalau ko rasa madir atau daim merompak.. failkan kes kat mahkamah.. ko ada bukti ke? jgn asik nk fitnah jer.. admin bawak isu sbb asas perjuangan PKR atau PR utk menghapuskan kronisme... nepotisme.. rasuah...
      pencerahan utk isu tak salah rasanya.. kalau ko ada bahan atau bukti utk menangkis... silalah kongsi bersama.. kalau takder.. jgnlah alihkan...
      wasalam..

      Padam
    2. macai dap le ni. jubo belum dibasuh dia dah berak lagi.

      Padam
  2. Siapa jamilkucing??

    Bapok penjilat anu war aljuburi

    baca kisahnya di http://jamilismail.blogspot.com

    dan
    di http://jamilkucingpondan.blogspot.com

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping