Selasa, April 15, 2014


Masuk kali ni, dah berapa kali kita dengar puak - puak Pakatan Haramjadah ni kata Si Ketua Penipu tu nak tarik diri dari bertanding jawatan Presiden PKR tu?

Rasanya dah tak kira berapa kali berita tersebut disebarkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Tapi sampai hari ini, tuan punya badan pun tak kata apa - apa.

Tak macam kebiasaan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu. Biasanya dia sendiri akan bagi penjelasa mengenai khabar angin yang diperkatakan pada ketika ini.

Adakah dia terlalu BACUL untuk terus bertanding bagi merebut jawatan tersebut dari bini dia sendiri? Takkan la dengan bini dia pun dia nak Kecut Telur jugak kot.

Biarpun Si Siputdin tu kata, keputusan kes mahkamah Si Ketua Penipu tu mampu jejaskan peluang dia nak jadi Presiden, tapi itu hanya alasan diorang semata - mata.

Hakikatnya, keputusan tetap pada Si Ketua Penipu tu. Maka tak perlu la orang macam Si Siputdin ni nak menipu rakyat tak tentu arah dan memburukkan orang lain.

Kalau dia nak bertanding, bertanding aje la. Buat apa pulak nak disalahkan sistem kehakiman Negara dan RoS? Kalau dia dah tau semua tu, kenapa nak bertanding lagi?

Hanya sekadar nak memburukkan nama baik institusi kehakiman Negara? Hanya semata - mata nak balas dendam DAPigs terhadap Suruhanjaya Pendaftar Pertubuhan?

Realitinya, Si Siputdin ni memang nak sangat Si Ketua Penipu tu masuk ke penjara. Kalau Si Ketua Penipu tu dihumban nanti, maka senang la dia nak buat kerja.

Tambahan pulak bila dia sekarang ni sedang berkhayal nak jadi Timbalan Presiden. Jadi, kalau Si Ketua Penipu tu ke penjara nanti, dah tentu - tentu dia akan berkuasa.

Kesimpulannya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni bertanding hanya demi kepentingan diri sendiri. Bukannya diorang berjuang untuk meneruskan kesinambungan perjuangan parti. Jauh sekali kalau diorang nak menjaga Kebajikan rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. DAH NAK MASUK RESORT SUNGAI BULOH NAK BERTANDING BUAT APA. BAIK BUAL AMAL BANYAK2 DAN MINTA AMPUN MACAM NIK AZIZ.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping