Selasa, April 15, 2014


Ish! Ish! Ish! Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni taat tak tentu arah. Orang dah kata, jangan ikut puak - puak peliwat tu, tapi diorang degil.

Kan orang tua - tua dah pesan. Kalau nak berkawan pun kena pilih. Jangan main pilih ikut suka hati je. Kawan yang jual minyak wangi, kita pun terikut bau harumnya.

Tapi kalau kawan yang kerjanya suka jual sampah, maka bau la kita hapak macam sampah jugak. Benda mudah macam itu pun diorang susah sangat ke nak dengar?

Itu bab memilih kawan. Ini kan pulak kalau nak ikut pemimpin. Lagi kita kena berhati - hati. Kalau ye pun taksub, kenapa nak ikut pemimpin yang suka kuat meliwat!!!

Baru sekarang puak - puak Pemuda dalam PKR kat Selangor tu sedar yang pemimpin diorang hanya berjuang demi kepentingan diri sendiri? Dah terlambat beb!!! Benda dah jadi.

Dia ada kuasa nak buat apa benda sekali pun. Setakat nak berkempen dalam media milik Rejim Pakatan Selangor tu benda kecik je beb. Besar dari itu pun dia mampu buat.

Itu pun belum lagi Si Khalid tu guna kuasa dia sepenuhnya untuk keluarkan arahan bagi membina sebuah tugu besar untuk dia kat Selangor. Pun dia boleh buat jugak.

Hakikatnya, pemimpin Pakatan Haramjadah ni memang semuanya berjuang untuk kepentingan diri sendiri je. Diorang peduli apa kalau diorang salah guna kuasa.

Janji diorang dapat penuhi nafsu Politik peribadi diorang sendiri. Dan bukan Si Khalid tu je yang salah guna kuasa. Yang lain pun sama. Jangan la buat - buat buta pulak. (Klik Sini)

Dah nasib la lu orang dapat pemimpin yang tak amanah dan suka salah guna kuasa macam tu. Baru la Padan dengan Muka lu orang. Dulu suka sangat tuduh orang tak tentu arah. 

Sekarang, sudah kena lu orang punya batang hidung, sendiri tanggung la!!! Tak payah la lu orang nak menyalak macam Anjing Gila yang hilang akal. Tak mendatangkan sebarang faedah lansung. Sendiri cari penyakit, sekarang sendiri tanggung la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping