Selasa, April 15, 2014


Heh! Mungkin manusia yang digelar Tian Chuak ni tak sedar bahawa diri dia memang seorang penjenayah besar dalam Malaysia ni. Memang patut sangat la dia ditahan macam tu.

Kalau penjenayah biasa, tak de lagi yang berani buat ancaman untuk menggulingkan Kerajaan secara terang - terangan. Kalau di Negara lain, itu dianggap sebagai Pengkhianatan.

Jika Pengkhinatan ni tidak dianggap sebagai satu jenayah besar, apa lagi kita nak kata? Jadi tindakan pihak Polis tahan Si Tian Chuak tu macam penjenayah besar memang sewajarnya.

Lagi pun, kita dah banyak kali tengok perangai Si Tian Chuak ni setiap kali ditahan oleh pihak Polis. Dia memang suka melawan bila setiap kali ditahan sehingga timbul pergelutan.

Tujuan dia ialah untuk menunjukkan bahawa pihak Polis ni ganas dan kejam sewaktu melakukan penahanan. Kemudian dapat la dia modal untuk dijadikan bahan berpolitik.

Memang itulah perangai SIAL Si Tian Chuak ni. Dari ayat yang dia siarkan dalam status dia tu pun kita boleh nampak yang dia cuba nak besar - besarkan penahanan tersebut.


Malah dia siap maki hamun pulak Polis dalam status yang dimuat-naikkan melalui laman Mikroblog Twitter milik dia sebelum ni. Nampak sangat la dia cuba perlekehkan kerja Polis.

Mungkin Si Tian Chuak ni nak pihak Polis tahan dia guna karpet merah dan datang jemput dia naik Rolls Royce kot. Kena bentang karpet merah, baru dia nak ikut ke balai gamaknya.

Tapi apa boleh buat. Macam yang dah kita katakan tadi. Si Tian Chuak tu tak sedar bahawa dia ni seorang penjenayah besar. Tak de pasal la pulak Polis nak tahan dia baik - baik.

Tu pun nasib baik la pihak Polis tu masih lagi nak layan dia macam manusia. Sepatutnya orang macam dia tu perlu dilayan serupa Lembu. Sebab Lembu ni ada otak tapi tak de akal. Itu pasal la Lembu susah nak masuk kandang!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal15 April 2014 pada 3:33 PTG

    Tiang Cuak tu memang penyanyak besaq pun. Lain kali sepak je totoi dia tu dulu....barulah dia ikut macam ayam berak kapor....

    BalasPadam
  2. Seorang lagi pejuang Pakatan yang tidak gentar menghadapi barisan. Salah sorang pejuang yang difitnah berjuang untuk kepentingan diri. Kepentingan diri hapa kalau boleh dipenjara. Itu untuk KEPENTINGAN RAKYAT. Pemuda pemudi boleh faham hal ini.

    Kalau satu tertangkap yang lain akan bangkit. Kezaliman akan ada noktahnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buta mata dan buta hati. Pengkianat agama dan bangsa melayu diangkat sebAgai pejuang rakyat

      Padam
  3. Yang den heran kek dio ni asal nak kono tahan yo mulolah dio guling2 atas tanah nak sughuh polis dukung dio..Jokiden.

    BalasPadam
  4. anon 4.02.
    Anda pergi Tanya mereka yang kononnya berjuang ketika refomasi dulu dan ada yang kena tangkap. Kebanyakan mereka kena buang kolej atau pun dibuang kerja.
    Ada puak Anuar nak ambil tahu kebajikan mereka.Itu belum lagi yang kena masuk mahkamah dan dihukum. Sekarang ini mereka ini antiAnuar selepas tersedar bahawa mereka sebenarnya tertipu oleh puak2 refomasi

    BalasPadam
    Balasan
    1. org pakatan xperlukn pembelaan dr anwar...drg xminta 1 sen pn...semuanya rela hati demi umno jatuh...hilang keje blh carik lain...buang kolej....mak pak kata blh bg mkn...kolej belambak kt dunia nih....mereka xkisah...xda keje bgla ank Bini mkn Maggi....

      Padam
  5. MR. TIAN CUA ADALAH PAKAR STRATEGI NO 1 ...... MEMBELIT MACAM ULAR..... AUTA LEBIH DARI CERITA KELING....... SANGGUP MINUM AIR KENCING ANUWAR....TANG GULING-GULING TU... NAK MANDI HADAS TAK BOLEH SEBAB SELANGOR TAK ADA AIR..... CERITA LAWAK DARI PARTI KELDAIKAN RAKYAT

    BalasPadam
  6. Sumbat dalam jel je cina jenis macam tu. Tak sedar diri pendatang di Malaysia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping