Selasa, April 15, 2014

Pergh!!! Makin hari makin meningkat la pulak musuh yang terpaksa dilayan oleh Si Azmin ni. Musuh tu pulak datangnya dari kalangan puak - puak dia sendiri.

Tapi memang patut sangat pun. Sejak sekian lama, Si Azmin tu dibelai dan dimanjakan oleh Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan. Dia tak pernah hadapi dugaan pun.

Semua yang dia dapat hari ni hanya atas ehsan Si Ketua Penipu tu. Sama ada ehsan Si Ketua Penipu atas sebab tertentu, tak pasti la pulak. Itu atas pengetahuan korang sendiri la.

Hakikatnya, Si Azmin ni dilayan oleh Si Ketua Penipu tu bagai 'Menatang Minyak Yang Penuh' atas sebab - sebab tertentu, yang hanya diorang sendiri je yang tau.

Berbalik kepada musuh yang bakal dihadapinya pada ketika ini. Semalam kita dah baca mengenai perseteruannya dengan Khalid Ibrahim serta Siputdin Nasution tu. (Klik Sini)


Kali ini, giliran Si Burung Chagu tu pulak yang serang Si Azmin ni melalui beberapa status dilaman media sosial Facebook dengan pelbagai dakwaan yang menggugat Si Azmin tu.

Si Chagu tu kata, Si Azmin ni takut nak serahkan borang pencalonan untuk jawatan Presiden, Malah dia turut pertikai kritikan Azmin terhadap Si Siputdin sebelum ini.


Nah!!! Nampak sangat la yang ramai orang dalam PKR ni sebenarnya dah menyampah dengan sifat 'Manja Tak Tentu Arah' Si Azmin tu. Semua orang nak dia ditendang keluar.

Tapi persoalannya, mampu ke diorang nak lakukan semua tu biarpun serangan demi serangan dilakukan untuk menjatuhkan kredibiliti Si Azmin tu secara terbuka?

Teringat satu kenyataan yang pernah dikeluarkan sendiri oleh Si Chagu ni masa dia bertanding dulu. Penyudahnya nanti, Si Ketua Penipu tu jugak yang akan masuk campur dan jadi 'Tangan Ghaib'. Jadi, tak payah la orang lain nak menyalak macam Anjing hilang akal!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping