Sabtu, Mei 10, 2014


"From Hero to Zero" - Impian dia untuk menjadi Hero dan menyelamatkan keadaan ternyata tidak kesampaian. Mimpi dia hanya tinggal angan - angan belaka.

Jika sebelum pemilihan, kita lihat kemunculan dia untuk menjadi 'Maverick' dalam pemilihan kali ini cukup besar. Impak yang dia bawak cukup tinggi.

Tapi bak kata orang Ulu Cheka, "The Higher you get, the Harder you fall". Sepandai - pandai tupai melompat, akhirnya tak dapat masuk Olimpik juga.

Dalam tempoh saki baki pemilihan parti PKR tu, kita dapat lihat dengan jelas siapa yang menjadi pilihan akar umbi. Dan nasib Si Siputdin tu jauh ketinggalan dibelakang.

Impian tinggal kenangan sahaja buat Si Siputdin tu. Cita - cita dia untuk merampas gelaran Timbalan Presiden dari genggaman Azmin hanya sia - sia belaka.

Biarpun hasrat dia cukup murni untuk memastikan perjuangan parti songsang tu kekal aman dan damai, namun ianya masih belum memadai.

Apa yang pasti, konflik diantara Azmin dan Khalid Ibrahim tetap akan berterusan dengan merujuk kepada kedudukan terkini carta pemilihan Parti Kecohkan Rakyat tu.

Memang kecoh beb. Kalau tak kecoh, bukan PKR la namanya. Hari ini masuk minggu terakhir pemilihan parti yang dimiliki oleh Anak Beranak Si Ketua Penipu tu.

Esok kita akan dapat tau siapa yang menang dan siapa pula yang kecundang. Tapi diakhirnya nanti, semua orang masih tetap perlu akur kepada seorang Peliwat Tegar.

Tinggal lagi, biar pun pada dasarnya Si Azmin tu boleh dinobatkan sebagai Timbalan Presiden PKR secara tak rasmi, tetapi kemenangan dia tu bukan kemenangan mutlak.

Masih banyak lagi isu yang perlu diperjelaskan kepada rakyat dan juga ahli parti. Masih banyak lagi penyelewengan yang dilaporkan berlaku sepanjang tempoh pemilihan.

Dan semua dakwaan serta tuduha tersebut ditujukan secara terang - terangan kepada Si Azmin tu secara peribadi. Sehingga hari ini, dia masih enggan menafikan perkara tersebut.

Pelikkan? Orang dok tuduh dia menyeleweng dan menipu dalam pemilihan, dia pulak boleh buat tak tau je. Kata orang, diam tu maknanya betul la dia buat ye tak.

Sama la macam Si Ketua Penipu tu. Orang tuduh dia berzina dengan Chinadoll pun dia boleh buat tak tau je. Sekadar buat penafian kosong tak tentu arah.

Tak de lansung tindakan yang diambil sedangkan maruah diri serta tingkah laku moral dia dijadikan persoalan. Jadi, tak heran la kalau Si Azmin ni pun dok ikut perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu. Mana tumpahnya kuah kalau tak ke lobang Bontot!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping