Sabtu, Mei 03, 2014


Hehehe!!! Terngiang - ngiang pulak dihujung telinga ni bila teringatkan ayat yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu dalam Himpunan Lembu GST tempoh hari.

Berulang - ulang kali dia tanya kepada peserta Himpunan sama ada dia takut atau tidak untuk ke penjara. Sama pulak macam keadaan masa dia ugut wartawan tempoh hari.

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu sebenarnya TAKUT, tapi malu la kalau dia nak mengaku ye tak. Hilang la kemaluan bengkok dia tu kalau dia mengaku terang - terangan.

Kalau tak percaya, kita tengok keadaan dia masa melayan wartawan sebelum ni pun dah cukup dah. Pun berulang - ulang kali jugak dia keluarkan ugutan nak saman.

Tu pun hanya semata - mata sebab wartawan tu nak jugak tau jawapan mengenai isu yang dibangkitkan. Kalau tidak, takkan dia nak ulang benda yang sama ye tak?

Dengar - dengar ceritanya, Si Ketua Penipu tu ada jumpa dengan seorang Pak Menteri ni secara diam - diam dalam usaha untuk melepaskan dia dari penjara.

Kononnya, khabar angin yang SH terima menjelaskan tujuan Si Ketua Penipu tu jumpa dengan Pak Menteri terbabit adalah untuk mewujudkan Kerajaan Perpaduan.

Diantara tawaran yang Si Ketua Penipu tu bagi ialah supaya dia dapat jadi Timbalan Perdana Menteri je. Dia tak nak jawatan Perdana Menteri.

Hehehe!!! Macam tak percaya je kan dengan apa yang khabar angin tu. Mana mungkin Si Ketua Penipu tu dapat tahan nafsu dia dan sekadar berpuas hati dengan jawatan TPM je.

Tapi kalau difikirkan secara logik, orang terdesak memang sanggu buat apa sahaja demi memastikan diri dia terlepas. Nak pulak dalam keadaan Si Ketua Penipu tu sekarang ni.

Mungkin disebabkan keinginan dia untuk tidak dihumban ke penjara terlalu tinggi membuatkan dia sanggup buat apa saja. Termasuk merendahkan diri sedemikian.

Malangnya, Pak Menteri tu tak layan permintaan dan tawaran yang dibuat. Mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu meroyan tak tentu arah dalam Himpunan yang diadakan.

Daripada membunuh diri dengan menerima Si Peliwat tu jadi Timbalan Perdana Menteri, baik la buat Kerajaan Perpaduan dengan PAS. Sekurang - kurangnya, kebarangkalian untuk diliwat tu dapat jugak dijauhkan. Kalau tidak, jadi mangsa liwat la jawabnya!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. tolak tetap tolak, tibai tetap tibai, pengkhianat Negara,perosak generasi akan dating tidak boleh di maafkan, tak cukup ke, tak Nampak ke apa dia telah buat pada anak muda, generasi yang akan meneruskan warian, mempertahankan wadah agenda bangsa di khianati, jangan berlembut dengan manusia bernama anwar ini, tiada maaf bagi mu, rakyat yang berjuta menentukan kerajaan bukan rakyat yang di tipu untuk menyokong penipu ini, kerajaan tidak boleh menerima manusia ini, kalau di China dah padam manusia ini sebab mengkhianat Negara, sudah lupa kah kita bagaimana Australia menyebelahi dia, England mengebelahi dia, US menyebelahi dia, Negara Arab menyebelahi dia hasil penipuan, putar belit dia,..jangan terima dia dalam kerajaan, biar dia cari satu pulau dan tinggal dengan kuncu kuncu dia, memerintah pulau itu, dia sebagai presiden, perdana menteri, mentri pertahanan, menteri kewangan, dan lain lain...orang gila kuasa biarkan diaa berkasa..tolak tetap tolak, tibai tetap tibai...

    BalasPadam
  2. anwar MESTI dihukum. Sebagai seorang pengkhianat dan penipu yang sanggup mencuba untuk menjatuhkan negara untuk kepentingan sendiri, beliau patut dipenjarakan. LAgi lama LAGI BAGUS!!!.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping