Ahad, Mei 11, 2014


Kalau sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk dok cerita pasal 'Undi Popular'. Tapi sekarang tempelaknya dah terkena pada batang hidung mereka sendiri.

Realitinya, bukan hanya di Lembah Pantai je yang kurang mendapat sambutan. Tetapi fenomena yang sama juga berlaku diseluruh Negara seperti yang dilaporkan sebelum ini.

Tak lebih dari 10 peratus pun dari kalangan ahli parti yang sanggup keluar untuk mengundi pemimpin mereka sendiri. Ke mana hilangnya istiqomah mereka dalam perjuangan?

Persoalannya, ke mana hilangnya baki 90 peratus lagi ahli parti yang disenaraikan dalam daftar pemilih tersebut? Takkan semuanya boleh hilang begitu sahaja?

Atau, adakah senarai tersebut sengaja diadakan untuk menunjukkan bilangan ahli di cabang tertentu? Kalau setakat keluar senarai tapi tak de orang datang, tak de faedah pun.

Apa sebabnya ahli parti sendiri pun menyampah nak keluar mengundi jika bukan dek kerana RETORIKnya perjuangan para pemimpin parti tersebut?

Tapi, jangan pelik sangat beb. Hakikatnya, diorang ni memang setakat cakap je pandai. Tapi bila bab perlaksanaan, hanya indah khabar dari rupa. Semuanya HAMPAS belaka!!! Kalau suruh buat Kecoh, ramai la Macai - Macai akan turut serta!!!
KUALA LUMPUR 10 Mei - Pemilihan PKR Lembah Pantai mencatatkan kehadiran tidak sampai 10 peratus atau 445 pengundi dari 5,720 ahli berdaftar sehingga pusat pengundian tutup pada 5.15 petang tadi

Perkara tersebut turut diakui oleh Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar yang bertanding untuk mempertahankan jawatan yang disandangnya kini.

Terdahulu, Izzah menjelaskan Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) perlu mengkaji kaedah untuk menarik pengundi dengan lebih ramai ekoran peratusan yang terlalu kecil hadir.


Katanya, jumlah pengundi adalah terlalu kecil sungguhpun jumlah pengundi yang keluar di Lembah Pantai adalah yang tertinggi setakat hari ini.
Categories: ,

9 ulasan:

  1. Makin dia berumur, macam makin nampak muka kejahilan dia. Muka jahat dia tak ubah macam BAPAK dia! Kadang kadang, bila apa yang di dalam hati tu tersangat jijik dan busuk, ia akan mula terpampar di wajah....dan dalam kes dua dua ekor anak beranak ni...memang betul! Muka Syaitan!!!

    BalasPadam
  2. Jangan dok fikir..pengundi hnya datng 10%.sokongan pada pakatan akan hilang..sebaliknya..dia orang masih setia..cuma tak dtg undi je...yg penting rakyat selangor sukakan pada nurul izah and the geng..itu je..yang lain jgn dok membebel..pkr dihatiku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau pemimpin berzina, pengikut pun nak jugak. Sedap beb henjut apam haram. Henjut lubang anal pun sodap...

      Padam
  3. Jangan dok fikir..pengundi hnya datng 10%.sokongan pada pakatan akan hilang..sebaliknya..dia orang masih setia..cuma tak dtg undi je...yg penting rakyat selangor sukakan pada nurul izah and the geng..itu je..yang lain jgn dok membebel..pkr dihatiku..

    BalasPadam
  4. Jangan dok fikir..pengundi hnya datng 10%.sokongan pada pakatan akan hilang..sebaliknya..dia orang masih setia..cuma tak dtg undi je...yg penting rakyat selangor sukakan pada nurul izah and the geng..itu je..yang lain jgn dok membebel..pkr dihatiku..

    BalasPadam
  5. Tak kuasa aku nak layan orang macam 1234

    BalasPadam
  6. Menang pun sebab dia kuat fitnah keluarga orang... tu pun ada hati mintak diselesaikan kat luar mahkamah... kot macam itu pun nak bangga jugak entah la... PKR SUCKS!!!

    BalasPadam
  7. si nwar, si jijjah, si ijjah, si rafizah, si azminah, etc etc......politik longkang jalanan. Mulut bau bangkai busuk nak menjatuhkan kerajaan tapi satu benda pun tak buat untuk rakyat. Semua yang dibuat adalah untuk mengaburi mata rakyat dari kebenaran sifat sifat AL JUBURI!!!!!
    Selagi didalangi oleh laknat laknat di atas, saya TIDAK AKAN mengundi pkr.

    BN penyelamat bangsa dan agama! SOKONG!!

    BalasPadam
  8. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal12 Mei 2014 pada 9:24 PG

    Tanpa Nama11 Mei 2014 12:34 PG......

    P'GAY'R is DEAD!!!!! 10% saja yang datang buang undi. Mana pi undi popular ko tu? NAk pi buang undi pun siak dgn gadoh, tari2 baju, rambut lah - ini nak perintah negara??? Undi psrti sendiri pun huru hara. Bodoh puny macai, semua pemikiran tahap longkang - sama dengan tebiat keluaga puaka poooojaan ko oang tu. Aku dah tempah batu nesan untuk parti poooojaan ko tu...

    HIDUP UMNO, HIDUP UMNO, HIDUP UMNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping