Jumaat, Julai 25, 2014

Kalau dia berselfie dan tengok rupa dia sendiri, mesti dia pun menyampah...
Maklum la. Muka pun macam Haramjadah...
Dasar manusia tak sedar diri sungguh. Orang macam ni, memang suka sangat mendongak ke langit dan lupa dimana bumi dia berpijak. Tu pasal la dia suka meroyan tak tentu arah.

Yang kelakarnya, Si Ketua Penipu tu masih ada hati lagi ingat dia dapat bersenang lenang sekiranya isteri dia jadi Menteri Besar sedangkan dia lupa apa yang ada di depan.

Mungkin Si Ketua Penipu tu lupa. Jadi, adalah menjadi tanggungjawab kita untuk mengingatkan Si Ketua Penipu tu dan kejutkan dia dari mimpi indah.

Si Ketua Penipu tu perlu ingat, kes liwat dia terhadap Si Saiful Bukhari tu masih belum selesai dan usaha untuk buat rayuan pun masih lagi tertangguh di Mahkamah.

Itu satu peringatan buat Si Ketua Penipu tu. Jangan dia buat - buat sakit pulak pada 8 Ogos tu nanti semata - mata untuk menangguhkan keputusan tersebut.

Tak payah la dia nak bagi alasan yang bukan - bukan. Penyudahnya nanti, jawatan dia tu pun akan gugur secara automatik selepas dia disumbatkan kedalam penjara.

Jadi, usah la dia berangan dengan mengeluarkan kenyataan kononnya dia terpaksa letak jawatan sebagai Punahsihat Eko-No-Money Selangor bila Si Wan Omega jadi MB nanti.

Usah la dia nak tagih simpati dari rakyat dengan mengeluarkan status sedemikian hanya untuk menunjukkan kononnya dia tak mengamalkan Nepotisme dan Kronisme dalam parti.

Alasan yang dia berikan mengenai pemilihan Si Wan Omega tu sebagai Menteri Besar pun tak masuk akal. Dia kata, Si Wan Omega tu dipilih sebab dia Presiden PKR.

Maka, atas sebab itu PKR tak memilih Azmin kerana jawatan dia dibawah Si Wan Omega tu. Kiranya, Si Azmin tu tak layak sebab dia sekadar Timbalan Presiden je.
“Wan Azizah dipilih kerana jawatannya sebagai presiden parti, sebab itu Azmin tidak dipilih,” katanya sewaktu sidang media di Pejabat Ketua Pembangkang, Parlimen, hari ini.
Heh! Kan nampak sangat dia buat kenyataan tu dalam keadaan tak sedar diri. Kalau Azmin tak layak jadi MB hanya kerana jawatan, macam mana pulak dengan Khalid Ibrahim?

Kenapa sebelum ini nama Khalid jugak yang diumumkan sebagai Menteri Besar sedangkan jawatan Khalid dalam parti jauh lebih rendah dari Azmin?

Khalid sebelum ini hanya sekadar memegang jawatan AJK PKR Pusat sahaja. Bukannya dia pegang jawatan yang lebih tinggi dari Azmin. Azmin juga Pengerusi PKR Negeri.

Jadi, kalau jawatan dalam parti menjadi ukuran kepada PKR bagi memilih Menteri Besar, maka awal - awal lagi Si Khalid Ibrahim tu tak layak. Tapi dia tetap jugak dipilih.

Sekarang nampak sangat la yang Si Ketua Penipu tu cuba nak menutup kelemahan dan kemaluan diri dia sendiri dengan memberikan alasan BODOH macam tu. Tapi, apa nak heran ye tak. Memang semula jadinya Si Ketua Penipu tu kurang bijak!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Pengikut yg bodoh dan tak sedaq diri sahaje yang masih setia dengan dia ni. Pengikut apa dapat? Habuk pun tarakkk.

    BalasPadam
  2. Org luar jangan campur, memadai jadi pemerhati - lambat laun parti ini akan punah dik sesama dia bergasak.

    BalasPadam
  3. SHITANWAR ALJUBURI

    BalasPadam
  4. Anwar dah rosak secara peribadi..,dia sendiri akan dijatuhkan oleh org nya sendiri.Amin..

    BalasPadam
  5. kenali anwar sebelum menyokong nya...lihat balik sejarah hidup nya.....matlamatnya menentang semua apa yang baik demi ego nya untuk menjadi pemimpin...dia bangga bila dia di sanjung...cuba lihat balik sejak dia mengajak student berdemo tahun 74 dahulu, tak da issue, tapi dia gila untuk menjadi pemimpin dan di sanjung...untuk dia diam,...jangan pedulikan dia..dia dengan labu labunya,..biarkan biarkan...

    BalasPadam
  6. Dia calonkan bini supaya senang bini nak melawat dia kat sg buluh.pindah pej mb kat sg buluh,senang cerita

    BalasPadam
  7. The second best day for me will be when this IDIOT actually is put in jail...where he belongs.

    The BEST day will be bila dia MAMPUS!!! Pukimak pengkhianat!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping