Jumaat, Julai 11, 2014


Heh!!! Jika semalam Si Rafizi tu melalak - lalak dalam satu kenyataan media mendakwa KONONnya agenda "Langkah Kajang" menjadi mimpi ngeri buat UMNO.

Tetapi hakikatnya, Si Rafizi tu sekadar cuma mahu mengalihkan perhatian dari nak mengakui kesilapan besar yang telah dilakukannya sebelum ini. (KLIK SINI)

Realitinya, agenda "Langkah Kajang" tu bukannya 'Mimpi Ngeri' buat UMNO sebab yang mempertikaikan mengenainya adalah dari kalangan ahli PKR sendiri.

Salah satu pandangan mengenai kepincangan agenda tersebut diluahkan oleh Ketua Penerangan PKR Pahang, yang mendakwa agenda asalnya sudah 'Jauh Tersasar'.
"Kita di peringkat akar umbi kesal dan kecewa dengan usaha mendesak Abdul Khalid meletak jawatan. Sepatutnya 'Langkah Kajang' tidak berlaku demikian," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia.
Apa yang pasti, agenda 'Langkah Kajang' itu bukan sahaja GAGAL untuk dilaksanakan malah ianya hanya sekadar merosakkan perpaduan didalam PKR sendiri.

Tak cukup dengan itu, dia jugak turut melabelkan agenda "Langkah Kajang" itu hanya dilihat sebagai satu langkah RETORIK semata - mata.
"Kami tertanya-tanya adakah 'Langkah Kajang' yang didalangi Rafizi itu bertujuan mengelirukan rakyat atau kami di peringkat akar umbi," ujarnya.
Ekoran dari keGAGALan Si Rafizi tu, ahli PKR Subang Jaya, Siva Subramaniam siap mencabar Pengerusi Disiplin PKR agar mengambil tindakan terhadap Pengarah Strategi tu.
"Pucuk pimpinan kena ingat, ahli sudah semakin bosan melihat kemelut politik berpanjangan ini dan jangan anggap suara akar umbi tiada nilai kerana pembangkang berkuasa sekarang disebabkan sokongan kami," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Nah!!! Bukan ke itu bukti bahawa Si Rafizi tu ternyata telah GAGAL sepenuhnya dalam perlaksanaan agenda 'Langkah Kajang' hasil ilham dia sendiri?

Apa gunanya dia masih lagi memegang jawatan sebagai Pengarah Strategi sekiranya dia hanya mampu mengucar - kacirkan PKR sehingga memburukkan reputasi parti tersebut?

Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah mengabihkan masa Rafizi oi!!! Buat orang makin meluat je dengan dia. Maka adalah lebih baik untuk dia mengambil tindakan yang sewajarnya dan letak jawatan dari terus memalukan diri sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Sedapnya title yang direka2 khas untuk pondan tu......PENGARAH STRATEGI??? Setakat merapu buat strategi bodoh kiri kanan dan mencari kesalahan orang lain instead of mencari STRATEGI untuk memperbaiki parti untuk kebaikan rakyat....tak payah lah bagi gelaran "pengarah strategi"!

    Setakat gelaran Pondan Merapu cukup la...lebih bersesuaian.

    BalasPadam
  2. Tiada strategi yg menjadi pun

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping