Ahad, Julai 27, 2014


Ya! Memang tidak ada alasan Syarie yang diberikan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu untuk menukarkan Menteri Besar Selangor pada ketika ini.

Yang ada hanya alasan Syahwat atau nafsu ghairah sesetengah pihak yang Gila Kuasa untuk memerintah demi kepentingan peribadi masing - masing.

Artikel ini sekadar mengulas pandangan yang telah diberikan oleh Pemangku Ketua Dewan Ulama PAS yang menyifatkan tiada alasan Syarie untuk menggugurkan Khalid.

Untuk sekian kalinya dijelaskan bahawa Si Khalid Ibrahim tu nak digugurkan sebagai Menteri Besar bukan sebab dia tak mampu nak jalankan amanah terhadap rakyat.

Sebaliknya dia nak digugurkan hanya semata - mata kerana ingin memuaskan nafsu serakah sesetengah pemimpin PKR yang dipinggirkan oleh Khalid Ibrahim selama ini.

Maka atas dasar itu, mereka bermati - matian mengatur langkah untuk menjatuhkan Khalid Ibrahim secepat yang mungkin bagi meraih keuntungan peribadi.

Hakikat itu perlu diakui apabila bukan sahaja pemimpin, malah hasil kajian yang dibuat mendapati 80 peratus penduduk di Selangor masih mahu Khalid kekal sebagai MB.

Mereka sendiri menganggap bahawa Khalid cukup cemerlang dalam menjalankan tugasnya sebagai Menteri Besar yang menjaga Kebajikan Rakyat.

Tapi, hanya kerana ada sesetengah pihak yang melihat ianya sebagai tidak mencukupi mula mengatur gerak langkah untuk menjatuhkan imej dan masa depan Politik Khalid.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu cukup bangga dengan keputusan 'Undi Popular'. Jadi, kenapa sekarang dia tak nak merujuk kepada perkara tersebut?

Kenapa dia tak nak ikut suara pihak Majoriti yang tetap mahu Khalid kekal sebagai Menteri Besar? Kenapa dia sendiri meminggirkan Khalid Ibrahim secara terang - terangan?

Apa yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu dengan pengumuman yang dibuat sebelum ini adalah satu PENGHINAAN besar kepada suara rakyat di Selangor.

Itu menunjukkan bahawa Si Ketua Penipu tu memang seorang yang MUNAFIK yang suka menipu. Kalau perkara tu menguntungkan dia, maka dia akan bermati - matian menegakkannya. Kalau tidak, jangan harap la!!! Yang tegak pun boleh jadi bengkok!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. betul ssangatlah tu pas ditubuhkan dulu pun atas kehendak nafsu syahwat dan dendam ketana kalahnya hj Ahmad Fuad dlm pertandingan berebut jawatan Yang Dipertua umno ketika itu bkn atas alasan kebenaran dan iman pd Allah swt untuk memerdekakan Tanah !elayu ini dari penjajah.

    BalasPadam
  2. "suara rakyat suara keramat".. poorahhh.. penggal lepas gua sokong pkr lagi sebab gua rasa khalid dan kepimpinan nya telah sedaya upaya untuk melaksanakan janji.. gua paham pkr tak dapat nak menunanikan janji dia 100% cz dia tak dapat nak menakluk perkesekutuan.. tapi pasal apa menteri gua dihukum dengan neraca yang adil.. KALO KHALID GUGUR, UNDI AKAN DATANG GUA KENA PIKIR BERATUS RIBU KALI UNTUK UNDI LU PKR SEKIRANYA ANWAR IBRAHIM MASIH LAGI MENERAJUI KETUA PEMBANGKANG PKR..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping