Selasa, Julai 01, 2014


Dalam kelantangan Si Nurul Izzah mendesak pihak Kerajaan menubuhkan jawatankuasa siasatan bebas mencari kehilangan pesawat MH370, dia terlupa satu pekara.

Jika dilihat dari kenyataan yang dikeluarkan, Si Nurul Izzah tu seolah - olah menafikan usaha pihak Kerajaan dalam menjejaki kehilangan pesawat tersebut selama ini.

Tapi malangnya, dalam masa yang sama, Si Nurul Izzah serta kepimpinan Pakatan Haramjadah tidak lansung dilihat Pro Aktif dalam usaha menjejaki pesawat tersebut.

Apa yang dilakukan oleh mereka hanya sekadar mempertikaikan tindakan yang telah diambil oleh pihak Kerajaan bagi menyelesaikan masalah tersebut.

Satu komen yang diberikan oleh pengunjung blog SH semalam mendesak agar Si Nurul Izzah tu sendiri menubuhkan jawatankuasa siasatan bebas mencari jam Omega Papa dia.


Nah!!! Sekarang Si Nurul Izzah tu pulak digesa agar menubuhkan badan siasatan bebas mencari jam Omega Papa dia yang hilang sejak dua tahun lepas.

Sedangkan jam sekecil itu pun dia tak dapat nak cari, tak payah la dia nak sibuk - sibuk suruh orang cari pesawat MH370 yang hilang tu.

Apa yang nyata, insiden kehilangan jam tersebut sebelum ini telah mendedahkan banyak kelemahan sistem kekeluargaan dalam keluarga dia sendiri.

Salah satu fokus yang perlu diberi perhatian pastinya berkenaan dakwaan berzina yang dilemparkan terhadap Papanya dengan seorang Chinadoll sebelum ini.

Rakyat khususnya mengharapkan tindakan dan khidmat serta merta dari pihak Si Nurul Izzah, tidak seperti yang telah dinafikan oleh Papanya sebelum ini.

Demi menjaga maruah serta nama baik keluarga, rakyat Malaysia menyeru agar Si Nurul Izzah tu kembali menyiasat 'Sistem Radar' Papanya sendiri sebelum nak mempertikaikan orang lain. Jangan setakat pandai bercakap je kerjanya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. "Papaku Hilang Dalam Radar"..tak dapat dikesan...hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping