Khamis, Julai 10, 2014


Wah!!! Nampak gayanya kemelut pemilihan dan perebutan dikalangan pemimpin PKR ni dah mencapai tahap yang sangat kronik. Sampai peringkat nak diistihar perang.

Dalam salah satu laman Facebook kepada penyokong Si Khalid Ibrahim tu memaparkan satu video ucapan yang disampaikan oleh Si Khalid tu dalam satu majlis.

Dari ucapan video tersebut, memang jelas Si Khalid tu sebut bahawa dia bersedia untuk ‘berperang’ jika masih ada pihak yang mahu mengugatnya sebagai Menteri Besar Selangor.

Kata Khalid, dia telah mengangkat sumpah memegang jawatan MB Selangor ke-15 di hadapan Sultan Selangor pada 14 Mei tahun lalu untuk menjaga Negeri itu sebaik mungkin.
“Ini bukan reformasi, ini penipuan. Jadi, kalau saya bersumpah, untuk menjalankan tugas dengan baik, saya jaga sumpah itu, kerana sumpah itu lebih besar daripada orang-orang perseorangan yang cuba menghalang saya. Kalau nak ‘berperang’ pun boleh, sebab kita sudah ambil sumpah…” kata Khalid.
Penjelasan yang dibuat oleh pemilik akaun Facebook berkenaan menyatakan bahawa ucapan Si Khalid tu tidak dimaksudkan sebagai satu ugutan.

Sebaliknya, ucapan Si Khalid tu didakwa hanya 'membeli apa yang dijual' oleh pihak yang berkenaan yang sebelum ini beria - ia mahu menggugurkan dia dari jawatan tersebut.

Tak cukup dengan itu, pemilik akaun Facebook itu juga turut mengingatkan Si Ketua Penipu tu agar 'Jangan Mengajar Bugis Angkat Langkah'.

Heh!!! Ini yang Si Kak Wan Omega tu kata dia nak selesaikan kemelut kepimpinan dalam PKR di Selangor tu dengan cara keluarga? Pun dia masih nak nafikan krisis ni? 


Kalau setakat cakap je tak guna Kak Wan oi!!! Buat mengabihkan masa je!!! Tak usah la dia nak anggap rakyat Malaysia ni BODOH sangat macam dia. Dia perlu sedar, isu besar macam ni, nak tutup kemaluan sendiri pun dah tak boleh!!! - seterusnya...
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping