Khamis, Julai 10, 2014


Heh!!! Jangan la Si Wardina tu nak meroyan pulak bila tengok gambar dibawah ni. Takut nanti, dia hilang akal tak tentu arah pulak. Susah pulak suami dia nanti.

Daripada dia dok suka nak komen kerja orang lain dalam laman media sosial, cuba dia sendiri yang turun padang dan melibatkan diri dengan isu yang dibangkitkan.

PM turun padang, tinjau keadaan gelendangan di Kuala Lumpur
Jangan setakat tau duduk atas kerusi empuk dirumah sambil bermain dengan gajet tanpa menunjukkan keprihatinan sebenar dia. Setakat bercakap je, baik tak payah.

Kalau dia betul - betul prihatin, dia sepatutnya turun padang dan membantu apa yang patut. Kalau dia anggap Kerajaan tak mampu nak bantu, yang dia sendiri buat apa?


Cuba sekali sekala jangan RETORIK dalam buat sebarang kenyataan. Kot kalau dia dah banyak bagi sumbangan, tahan jugak. Setakat tau nak kondem orang dalam laman media sosial, suruh budak tadika pun pandai!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. wardina the keyboard warrior queen

    BalasPadam
  2. Paling mudah dan paling senang.....kritik kerja...komen kerja orang dan bercakap serta menulis....paling susah dan sukar ialah......melaksanakan arahan...melaksanakan kehendak orang

    BalasPadam
  3. Wardina ni siapa ah?

    Is she somebody's wife, I mean really SOMEBODY?

    Kalau bukan malas nak layan.

    BalasPadam
  4. Dia ni menyalak sumbang sebab macam tu je anjing2 kurap Juburi tahu buat bising. Put a tudung over a bitch..... and suddenly she's not a bitch anymore?
    Same story with juburi's daughter!

    BalasPadam
  5. Inilah dia pemimpin contoh, turun padang melihat sendiri keadaan raayat walau pun itu tugas kememeterian kebajikan masyarakat. semoga Allah memberikan rahmat kesehatan pm sekeluarga amin.

    BalasPadam
  6. UMNO turun padang nak tunjuk2 , besok semua pegemis akan di usir keluar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping