Rabu, Julai 02, 2014


Bukan la niat SH nak membezakan diantara dua orang selebriti ni. Tapi itulah hakikatnya pada hari ini. Yang sorang tu cakap je lebih. Kerja satu hapah pun dia tak buat.

Masa dia cuba memberi alasan kepada kritikan dan kecaman yang dibuat terhadap Kerajaan sebelum ini, Si Wardina tu ada sebut, dulu dia pernah bantu NGO ni.

Kata dia, NGO yang dia pernah bantu dulu memberi perhatian terhadap nasib malang yang menimpa golongan OKU yang ada di Malaysia ni. Tapi itu dulu la.

Sekarang ni, ada ke Si Wardina tu meneruskan usaha dengan dengan NGO tersebut? Dia masih aktif lagi ke membantu NGO tersebut dalam usaha mereka?

Kalau cerita pasal DULU, semua orang boleh buat. Kalau nak dipertikaikan pasal DULU, Si Wardina tu pun tak sebaik mana. Kot sekarang pun, dia tak berubah jugak.

Andaikata betul la Si Wardina tu ambik berat sangat pasal keadaan golongan OKU yang ada di Malaysia ni, dia tak prlu cerita pasal DULU. Tapi dia perlu cerita pasal SEKARANG.

Sepatutnya dia cerita yang SEKARANG ni, dia sedang sibuk membantu golongan OKU ni mendapat kehidupan yang lebih baik. SEKARANG dia sibuk bantu keluarga yang terlibat.

Kalau setakat bercerita apa yang dia buaDULU dengan niat nak menunjuk - nunjuk, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je. Jadi, memang patut sangat Si Wardina tu malu dengan artis seksi ni. Kalau nak bantu orang, tak perlu nak kecam atau burukkan orang lain!!!
PETALING JAYA - Pelakon Anzalna Nasir memberitahu sepanjang bulan Ramadan ini dia akan berehat daripada aktiviti seni bagi menumpukan perhatian melakukan aktiviti amal.

Anzalna, 26, berkata, dia bersama rakan-rakan dan peminat akan melawat kanak-kanak yang menghidap penyakit kanser di beberapa hospital bagi menghulurkan sedikit sumbangan.

"Tahun ini merupakan tahun ketiga saya akan menziarahi kanak-kanak yang menderita penyakit kanser. Saya memilih kanak-kanak penyakit kanser kerana ketika melawat mereka tahun lalu hati saya tersentuh dan sedih melihat penderitaan mereka.

"Saya akan pergi ke hospital terpilih di sekitar Kuala Lumpur bersama beberapa rakan dan ahli kelab peminat saya yang ingin menyertai. Kami juga merancang untuk mengutip derma untuk beri sumbangan daripada segi makanan, permainan dan kewangan," ujarnya - seterusnya...
Categories:

2 ulasan:

  1. Bezanya kedua dua "artis" ni. Cuba teka sapa antara mereka ni yang mempunyai ciri2 seorang BITCH? Bitch yang kuat melalak nak memburukkan kerajaan manakala seorang lagi dengan caranya sendiri, membuat kerja amal.

    Wardina is a Biatch!

    BalasPadam
  2. rocky de Langat says: ini purumpuan bukan malayo maa.. lia punyia apak itu mat salleh who, lia punyia amak itu acheyy inndonesia sana mali... lia punyia apak wa tatao mana olang puth punyia nigili mali.. tapi wa lasa lia punyia apak sana nigili Somalia mali who...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping