Ahad, Ogos 17, 2014

Hebat kan Si Ketua Penipu tu? Selepas dia berjaya mem'beli' dua orang ADUN dari kalangan PAS untuk menyokong isteri dia sebagai MB, dia boleh buat diorang Ghaib.

Sehingga hari ini, mereka berdua masih tidak dapat dihubungi oleh PAS Pusat bagi menyelesaikan kemelut yang telah dibangkitkan sebelum ini.

Biarpun semalam ada laporan menyatakan bahawa salah seorang dari mereka telah dimasukkan ke IJN, namun ianya masih tidak dapat disahkan.

Hari ini, ada juga yang turut melaporkan bahawa rumah salah seorang dari mereka telah dirompak dan dimasuki pencuri. Wang tunai sebanyak RM 250ribu telah dilarikan.

Walaupun ADUN berkenaan dan keluarganya dilaporkan selamat, namun timbul persoalan dikalangan rakyat. Bagaimana dia mempunyai wang tunai sebanyak itu?

Ekoran keGAGALan PAS Pusat menjejaki mereka sehingga hari ini, tindakan yang sewajarnya diambil terhadap mereka juga tidak dapat dilakukan.
"Sehingga kini tiada (maklum balas).. di rumah pun tak ada, panggilan pun tak jawab. Kami tak dapat kesan.


"Kalau sudah boleh dihubungi, baru panggil mereka beri penjelasan," kata Setiausaha Agung PAS.
Nah! Ke mana pulak diorang menghilangkan diri? Kenapa pulak diorang enggan dijejaki oleh anggota PAS Pusat sedangkan sebelum ini bukan main hebat lagi diorang berkokok?

Kalau tidak semalam, salah seorang dari diorang bukan main lagi mencabar pihak PAS agar mengambil tindakan terhadap diri dia sekiranya mereka berani.

Tapi alih - alih, nak tampil suruh buat penjelasan kepada parti sendiri pun diorang takut? Nampak sangat la yang diorang tu TAKUT pada bayang - bayang sendiri. Orang bila dah buat dosa, memang macam tu la perangainya!!! 
Categories: ,

10 ulasan:

  1. tak heran, sebelum ni pun dah berapa orang hilang . ini dia strategi politik anwar. lepas tu dia akan heboh orang tu disorok oleh UMNO untuk perbincangan duit juta juta. Satu masa nanti Anwar akan mendapat pampasan besar akibat perbuatan dia yang membelakang Allah. kita rakyat biasa ni akan tunggu detik itu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang pun. Anwar ni buat perangai macam org tak de tuhan. Dajjal sungguh. Jahat pada org yahudi dia. Mmg nak tunggu dia terima balasan yg dahsyat.

      Padam
  2. Duit dirompak rm250k?..ke duit advance Nuar bagi kot..

    BalasPadam
  3. Aiseh teringat pulak al-kisah seorang PI (private investigator) yang hilang selepas membuat perakuan sumpah dalam konspirasi altantuya. Nampak nya ada persamaan modus operandi. Contoh satu lagi semasa DUN Kajang yang hilang selepas resign sebagai ADUN Kajang untuk Nuar bertanding. Semua cara ya sama. Isshhhhhhh.......jahat betul korang yer

    BalasPadam
  4. Jgnlah kita herankan, sikit lagi KETUM akan 'hilangkan' diri dari khalayak ramai, rupa2nya DAH MASUK PENJARA. Harap2 begitulah ....

    BalasPadam
  5. KETUM akan hilang ?
    Di mana ?
    4 cm ke dalam sg buloh daaaaa

    BalasPadam
  6. kita semua patut boikot dan kutuk anwar sehingga dia masuk wad gila, dia buat kita satu Malaysia susah, kenapa nak angkat dan dewa dewa kan dia. siapa dia, menipu, merasuah, menfitnah,
    kita harap kawan kawan rapat dia kehadapan untuk menceritakan perkara sebenar siapa anwar, apa dia buat, bukan fitnah, tetapi bercakap benar dengan bukti,,,kalau ada gambar lagi baik.. expose siapa anwar dan selamat kan Malaysia dari ancaman anwar..

    BalasPadam
  7. Macam2 cara strategi Anuar ni ye, utk kuasa dan kepentingan dirinya.Ingatlah walau apa pun usaha kamu utk menghancurkan N /S dan negara tidak akan terjadi tampa izin Allah.

    BalasPadam
  8. anjing2 sekalian pergi kesan mana hilangnya dua ekor babun tu.
    aeikk...mana pergi anjing yang selalu datang menyalak kat blog ni ?????

    BalasPadam
  9. ini semua salah umno....umno dah beli adun tu....

    kan itu selalu yang anjing2 selalu sebut...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping