Sabtu, Ogos 09, 2014


Heh! Memang patut sangat Si Ketua Penipu tu diserang supaya dia selalu beringat yang dia bukan la maksum sangat. Jangan ingat dia tak boleh ditegur dan dikritik oleh orang lain.

Selama hari ini, Si Ketua Penipu tu ingat dia kebal. Dia ingat dia boleh mengarah - arahkan PAS sesuka hati dia je. Tapi, bila dia kena serang dengan Dr. Zuhdi, terus terdiam.

Dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini, Dr. Zuhdi menjelaskan alasan dia menyerang Si Ketua Penipu tu adalah demi menjaga maruah dan nama baik Presiden PAS.

Katanya, ada satu dakwaan telah dibuat ke atas Hadi Awang dan Raja Idris yang mempertahankan Khalid demi kepentingan peribadi Presiden PAS tu sendiri.
"Melalui wartawan yang menulis, berita itu datang (sumber) dari orang sekeliling Anwar. Sebagai ahli Pas, saya tak boleh berdiam diri. Apakah apabila kita serang semula, kita dituduh tidak amanah dan bertujuan meruntuhkan PR? Serangan itu masih berterusan sehingga ke hari ini," katanya.
Kemungkinan, PKR memang ada niat nak memalukan Hadi Awang secara terang - terangan kerana didakwa tidak menyokong Si Ketua Penipu tu sebagai Perdana Menteri sebelum ini.

Maka sebab itu mereka dilihat sengaja membiarkan Bekas Calon yang bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang lalu mengambil tindakan saman terhadap Hadi Awang.

Biarpun Si Ketua Penipu tu berjanji untuk mengambil tindakan yang sewajarnya, namun sehingga hari ini, kes saman tu masih lagi dibicarakan dimahkamah.

Jadi, memang nampak sangat la yang PKR ni memang ada niat nak memburukkan nama baik Hadi Awang dan mencemar maruah Presiden PAS tu secara terbuka, ye tak?

Cuma yang kita herannya, kenapa PAS sehingga hari ini masih lagi sanggup bersekongkol dengan puak - puak yang suka "Main Belakang" ni? 

Kenapa mereka masih mahu bergaul dengan kemaksiatan yang dilakukan oleh PKR? Kot ye pun diorang ni Gila Kuasa, takkan la diorang sanggup nak bercampur dengan golongan MUNAFIK macam PKR tu? Pejuang Islam menda kejadahnya kalau macam tu!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Tak apa! teruskan persekongkolalan anda(Pas) dengan labu labunya(Pkr dan Dap) asalkan dapat memusnahkan UMNO dan BN tetapi apa yang penting UMNO dan BN dah ke bulan Pr masih dengan isu lapuk, bodoh dan tidak ada masa depan. Mampus tergolekkkkkk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang benar, party yg menghancuekan agama dan bangsa MELAYU rakyat yg tak berapa nak faham terikut2 politik.songsang mereka yg menjahanamkan negara.

      Padam
    2. More like PR sedang memusnahkan diri sendiri.

      Padam
  2. Parti Keadilan Rakyat (PKR) bukan adil untuk Rakyat hanya untuk Anwar dan kroni2nya. Refofmasi untuk periok nasi Anwar.

    Rahsia Nik Aziz ada dalamseluar dalamAnwar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping