Sabtu, Ogos 09, 2014


Untuk sekian kalinya, diulangi bahawa puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu memang BODOH. Tahap keBODOHan mereka memang tak dapat nak diukur.

Itu satu kepastian yang memang tak perlu nak dipertikaikan lagi. Dan perkara itu dah diulang - ulang sejak mula diorang jejak kaki dalam duni Politik di Malaysia.

Hakikatnya, PKR hanya lahir atas rasa nafsu serakah Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Perdana Menteri. Maka, demi merealisasikan impian dia, apa pun sanggup dia lakukan.

Termasuk la menggunakan taktik Politik kotor untuk menjatuhkan orang lain dan memburuk - burukkan orang secara terang - terangan.

Realitinya, PKR tidak lahir atas dasar nak memperjuangkan Kebajikan Rakyat. Jauh sekali nak mengukuhkan perpaduan serta keharmonian rakyat di Malaysia ni.

Jadi, usah la terpedaya dengan laung - laung kosong yang dibuat oleh PKR selama hari ini. Ianya hanya lolongan Anjing yang suka menyalak bukit. Itu satu kepastian!

Kalau la PKR ni sebuah parti yang bijak dan pandai nak menguruskan Politik, sudah tentu diorang takkan terjebak dengan konflik yang semakin hari semakin memburuk ketika ini.

Sudah tentu mereka tidak akan terbelit dalam kemelut kepimpinan yang berpanjangan dan dilihat tidak mampu untuk diselesaikan dengan cara yang baik.

Dek kerana keBODOHan diorang tu la yang membuatkan isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor tu menjadi kecoh dan bertambah huru hara.

Semuanya kerana keBODOHan pemimpin dikalangan Parti Kecohkan Rakyat tu dalam menguruskan parti mereka sendiri. Pemimpin PKR tu dah memang sedia BODOH.

Cuma yang kita herannya, kenapa sampai hari ini masih ada dikalangan pemimpin PAS masih sanggup diperbodoh - bodohkan oleh puak - puak PKR ni?

Kenapa diorang masih sanggup tunduk dan patuh terhadap kehendak nafsu serakah PKR yang tak kenal erti sempadannya tu? Adakah sebab diorang pun Gila Kuasa jugak? 

Baru hari ni Timbalan Menteri Besar Kelantan tu sedar yang puak - puak PKR ni kurang bijak sedangkan perkara tu dah lama dimaklumkan kepada mereka.

Tapi, kenapa masih ada jugak yang tak percaya? Kenapa masih ada jugak yang sanggup jadi Pak Angguk Saja kepada PKR? Kot ye pun, jangan la sampai tahap diorang sanggup nak gadaikan maruah diri sendiri!!! Penyudahnya nanti, diorang sendiri jugak yang malu!!!
Categories: , ,

9 ulasan:

  1. Itulah akibat mersakan diri sudah terlalu bijak, berlagak pandai , semua perkara diketahui mengalahkan yang Maha Esa, bodoh sombong dan tidak berpijak dibumi yang nyata. Semua bijak pandai sedia maklum yang POLITIK ini adalah kotor tidak kira dipihak kerajaan mahu pun pembangkang cuma kita rakyat harus bijak menilai dan memperhalusi akan buruk baik, munafaat serta akibat didalam menterjemahkan wakil untuk di angkat menjadi perantara kepada rakyat di dalam membela dan mempertahankan hak rakyat.

    BalasPadam
  2. hanya pengundi yang bodoh memilih pemimpin yang bodoh

    BalasPadam
  3. INI KALI LAH SUDAH HABIS TEMPOH.

    LAIN KALI BAIK LU PERGI MAMPUS.

    BalasPadam
  4. Ekau la bodoh semut, abang aku dah rancang punya la baik,ini pas memang celaka betul,yang mukianat dap, kau tau tak nik aziz cina kau khiant sampai mati dia ingat kau penipu,kau masuk neraka la nik aziz kalau hana yeo tian cuah menjauhi islam.pas memang stupid stupid

    BalasPadam
    Balasan
    1. RBA DETECTED.... Oi Macai DAPigs... nak tulis bahasa Melayu pun tak reti ke??? Pakai Bing Translation nak buat komen apa kejadahnya... kalau suka sangat makan babi, inilah penyakitnya...

      Padam
    2. Aku tau la aku tak pandai cakap melayu janji kau orang understand , i dont know rba, i sokong kuat rafizi tak bole ke.

      Padam
    3. Oh... patut la... Penyokong kuat Si Pondan rupanya... patut la lidah pun tak keruk dengan bahasa Melayu... maklum la, belajar kat luar Negara...

      Padam
    4. lu punya pasal la nak sokong siapa
      pendatang haram jadah !!!

      Padam
  5. DARI AWAL AWAL PENUBUHAN PKR HANYA SEMATA MATA NAK MENJDIKAN AL JUBURI SEBAGAI PM. TAK DAPAT PM MB SELANGOR PUN JADI LAH. PUN TAK DAPAT JUGA JIJAH OMEGA LAH JADI GALANG GANTI. TAK DAPAT JUGA. MASUK JAIL LAH KO AL JUBURI. AMAN SIKIT MALAYSIA INI

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping