Sabtu, Ogos 16, 2014


Heh! Memang bertambah buruk la muka Si Ketua Penipu tu bila dengar cerita yang semua ADUN PAS Selangor telah bertemu dengan pimpinan tertinggi parti itu, hari ini.

Kata Setiausaha PAS Selangor pihaknya juga telah menyerahkan laporan dan aduan terhadap dua Adun Pas yang menyokong Wan Azizah sebagai calon Menteri Besar Selangor,

Menurut Khairuddin, tindakan itu ekoran kegagalan kedua - dua Adun itu menarik balik sokongan yang telah mereka berikan terhadap Wan Azizah.
"Pada sebentar tadi kepimpinan Pas Selangor berserta kesemua 13 Adun Pas telah bertemu pimpinan tertinggi parti.

"Pas Selangor telah membawa laporan serta aduan terhadap dua Adun Pas yang gagal memenuhi arahan Pas negeri supaya menarik balik sokongan yang telah dibuat secara bersendirian," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Jelasnya, PAS Selangor membawa aduan tersebut kepada pihak PAS Pusat untuk tindakan selanjutnya selepas tempoh 24jam yang diberikan sebelum tamat tengahari semalam.
"Kita telah memohon dan kita dapat bertemu dengan Tuan Guru Presiden (Datuk Seri Abdul Hadi Awang) beserta Datuk Setiausaha Agung (Datuk Saifuddin Nasution) dan kita kemukakan fakta serta aduan kita.

"Kita telah membawa aduan negeri dan kita serah sepenuhnya kepada pas pusat untuk tindakan disiplin selanjutnya.

"Semalam kita telah arahkan kepimpinan parti di peringkat kawasan untuk bertemu dan memberi peluang kepada adun-adun ini tetapi gagal," katanya.
Huh! Patut la dalam kiriman pesanan mesej melalui aplikasi Whatsapp semalam orang dok sibuk cerita kata Si ADUN PAS Hulu Kelang tu dikatakan telah dimasukkan dalam IJN.

Rupanya, nak dijadikan alasan supaya dia tak dikenakan tindakan. Agaknya, kalau diorang digantung, nak ke Si Ketua Penipu tu angkat diorang jadi calon? Setakat gigit jari je, baik tak payah!!! Tak berbaloi sokong Si Peliwat Bontot tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping