Sabtu, Ogos 16, 2014


Heh! Memang kelakar betul la baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Husam Kambing ni. Baru sekarang dia sedar yang PAS tu hanya diperkudakan oleh orang lain?


Selama hari ini, PAS memang tak dianggap sebagai sekutu yang setaraf dengan PKR dan DAPigs. Takkan itu pun Si Husam tu masih tak sedar lagi?


Bila isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor dibangkitkan, baru Si Husam tu sedar yang PAS hanya menjadi alat kepada orang lain?

Nampak sangat la yang Si Husam ni sebenarnya masih lagi buta dalam terang. Biar pun PAS dihina, dimaki hamun oleh puak - puak PKR tu, dia tetap jugak nak salahkan orang lain.

Kenapa dia tak nak bersuara bila PAS dianggap sebagai Pengkhianat terhadap Pakatan sepertimana yang didakwa oleh Si Rafizi tu sebelum ini?

Kenapa dia hanya mendiamkan diri bila PAS dihentam dan dikutuk oleh Si Tony Puaka? Setakat nak libas Khalid dan menuduh kata dia memperkudakan PAS je buat apa.

Sepatutnya, Si Husam tu perlu sedar. Hadi Awang sebagai Presiden PAS sendiri pun dah nyatakan pendirian parti. Jadi, kenapa dia masih nak salahkan Khalid dalam hal ni?

Itu menunjukkan ke mana arah kecenderungan Si Husam ni sebenarnya. Dia lebih cenderung terhadap orang yang mampu memberi dia kuasa. 

Bukannya dia cenderung kepada perjuangan yang menjadi dasar PAS. Ketetapan yang dibuat oleh parti dia sendiri pun dia boleh buat - buat tak tau.

Jadi, tok sah pelik la kalau Si Husam ni pun sanggup keluarkan kenyataan sedemikian. Batang tubuh dia je dalam PAS. Tapi jiwa dan raga dia PKR. Sebab itulah dia sanggup membodohkan diri dia secara terang - terangan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping