Sabtu, Ogos 16, 2014


Heh! Jika sebelum ini, kita tertanya - tanya, kenapa Si Ketua Penipu tu mengamuk sakan pada Azmin dalam gambar diatas. (KLIK SINI) Hari ni baru kita dapat jawapannya.

Rupanya, Si Azmin ni dapat banyak sokongan dari kalangan pengiat media sosial terutama pengguna aplikasi twitter sepertimana yang dilaporkan semalam.

Katanya, rata - rata pengguna laman media sosial tersebut menyebut nama Azmin sebagai calon yang PALING LAYAK menggantikan Khalid sebagai Menteri Besar.

Mereka masih tetap mempertikaikan, kenapa Si Wan Azizah tu yang perlu diletak menjadi calon tunggal sedangkan Si Azmin tu dilihat PALING LAYAK?

Diantara perkara yang dibangkitkan ialah berkaitan dengan pendirian PAS terhadap cadangan yang dikemukakan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini.
"Jika DSWA (Datuk Seri Wan Azizah) tidak boleh diterima semua puak PR mengapa tidak YB. Azmin Ali menjadi MB supaya PAS tidak perlu mengubah pendiriannya berkaitan wanita yang menjadi ketua kerajaan," kata @Mazri73.

"Saya jarang setuju dengan PAS, tetapi kita mesti memecahkan cengkaman PKR di Selangor. Azmin masih pilihan terbaik," tambah @ainulaizat.

"Ia tidak akan jadi pelik sangat jika ia adalah Azmin. Terutama dengan kemasukan Wan Azizah yang hanya menjadi boneka, " kata @zarakahan.
Hakikatnya, bukan Si Ketua Penipu tu tak nak letak Azmin jadi calon menggantikan Khalid Ibrahim. Tapi sebab dia nak jaga kemaluan Si Rafizi tu semata - mata.

Jika kita lihat semula, agenda Langkah Kajang tu adalah untuk menjadikan ADUN Kajang sebagai Menteri Besar. Maka sebab itu kena letak nama Wan Azizah.

Kalau PKR setakat nak letak nama Azmin, buat apa bekas ADUN Kajang tu letak jawatan dan memberi laluan kepada Wan Azizah untuk bertanding? Mudah sangat jawapannya.

Jadi sekarang, adakah Si Ketua Penipu tu tetap akan meneruskan agenda Langkah Kajang yang direncanakan oleh Rafizi bagi menyuburkan Nepotisme dalam PKR?

Atau, adakah dia akan ikut pandangan suara rakyat sepertimana yang diperjuangkan selama hari ini? Kalau setakat bercakap atas pentas nak memperjuangkan rakyat, tapi dibelakang dia jadi MUNAFIK, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. dia apa peduli...sb tu dia jd punahsihat ekonomi sekangor sb nk check duiit dlm akaun bro..ada bnyk bro...so bila boh bini jd mb..senang nk paraid duit tu bg beli ahli parlimen dan dia jd pm...baru bkh clearkan kes liwat dia...pokokmya apapun dia buat...keoentingan diri bro..guna segala yg ada..pijak anak pun tkpe melaun ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping